نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

با حذف امکان انتخابی بودن ارتقا به ویندوز 10 مایکروسافت، قصد دارد کاربران را به آپدیت اجباری این نسخه مجبور سازد در نتیجه دستگاه هایی با ویندوز 7 و 8.1 دائما پیغام بروزرسانی را دریافت می کنند.
در حاضر کاربران ویندوز های 7 و 8.1 با دریافت پیغام در پنجره ای با مضمون تمایل برای بروزرسانی ویندوز مواجه می شوند که حتی کلیک بر روی گزینه ضربدر این پنجره ، به عنوان تمایل تلقی شده و شروع به آپدیت ویندوز خواهد کرد .می توان گفت بهروزرسانی اجباری به طور اشتباهی یا تصادفی مایکروسافت کاری غیر معمول و کمی دور از ذهن از مایکروسافت است. 


برای لغو نصب و راه اندازی ویندوز 10، شما باید بر روی یک دکمه کلیک کرده و سپس از پیغام های بروز رسانی راحت خواهید شد. قبل از این ، کمپانتی مایکروسافت آپدیتهای اصلی خود را در قالب سرویسپک منتشر می کرد و برای مثال در ویندوز 8.1 شما می توانستید دانلود و نصب آن را به زمان دیگری موکول کنید و حتی چک آپدیت را متوقف کنید.
به گزارش سایت ریجستر، با توجه به عدم امکان بستن پنجره بروزرسانی، دو گزینه وجود دارد، یکی موکول کردن آن به زمان دیگر و دیگری آپدیت ویندوز.
البته لازم به ذکر است موکول کردن زمان آپدیت تنها یک بار امکان پذیر است و دفعات بعد این کار به امری اجتناب ناپذیر بدل خواهد شد.
احتمالا تا آینده ای نزدیک این پیغام در تمامی دنیا به کاربران اخطار نصب نسخه جدید ر ا خواهد داد.
مایکروسافت پیش تر اعلام کرده بود علاقه مندان به این نسخه در مدت دو سال یک میلیارد نفر خواهند بود، این در حالی است که مایکروسافت نیاز دارد برای اثبات پیش بینی خود ارقامی خیرهکننده را در خصوص میل کاربران به ویندوز جدید منتشر کند.

برچسب هاwindows 10
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مک بوک بهترین سخت افزار برای نصب ویندوز 10 !!