موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن

اینسایدر مشهور @OnLeaks به تازگی در صفحه Twitter شخصی خود اطلاعات جدیدی در مورد دو پرچمدار جدید کمپانی Samsung به اشتراک گذاشته است. وی همچنین یک ویدئو و لیستی از مشخصات گوشی های هوشمندی که قرار است در تاریخ 29 مارس در نیویورک رونمایی شوند را منتشر کرده است.
به گفته این منبع، تصاویر رندر از محصولات سامسونگ بر اساس اطلاعات رسمی از این کمپانی طراحی شده است. به طور کلی سبک این پرچمدار شباهت زیادی به Samsung Galaxy S7 دارد اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال قاب صفحه نمایش در طرفین بسیار نازک تر شده است.
اسکنر اثر انگشت از روی دکمه صفحه اصلی به پنل پشتی منتقل و در نزدیکی دوربین قرار گرفته است. در پنل جلویی نیز میکروفونی  برای صحبت، اسکنر عنبیه و دوربین سلفی قرار گرفته است. در قسمت پایینی گوشی هوشمند درگاه USB - C و جک هدفون قرار دارد. قابل ذکر است اسپیکر دوم در این محصول طراحی نشده که نشان می دهد، صدای استریو در گوشی هوشمند وجود نخواهد شد. در سمت راست در قسمت بالا، دکمه ی جدیدی وجود دارد که به احتمال زیاد، برای فعال سازی دستیار صوتی Bixby خواهد بود و دکمه تنظیم صدا و پاور نیز در سمت چپ می باشند. حال مشخصات گوشی را مرور می کنیم.
پردازنده: Samsung Exynos 8895 یا Qualcomm Snapdragon 835 (بسته به کشور)
رم: ۴/۶ گیگابایت
حافظه داخلی: 64 گیگابایت، UFS 2.1
پشتیبانی از کارت های حافظه microSD: - 6،1-6،2
صفحه نمایش: تخت و مورب 5.7-5.8 اینچی Samsung Galaxy S8، منحنی مورب 6،1-6،2  اینچی در  S8 Plus، ماتریس Super AMOLED، رزولوشن 1440x2560 پیکسل و مجهز به محافظ شیشه ای Corning Gorilla Glass 5
 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز f / 1.7، Dual Pixel، قابلیت HDR خودکار، تثبیت کننده تصویر نوری، پشتیبانی از ضبط ویدئو 4K
 دوربین جلو: 8 مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، لنز f / 1.7، پشتیبانی از ضبط QHD
 سیستم عامل: Android 7.1.1 Nougat
 درگاه : Type-C 3.0
 حسگرهای بیومتریک: اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه
 باتری: 3250 میلی آمپر Samsung Galaxy S8 و 3600 میلی آمپر S8 Plus، شارژ بی سیم
با توجه به اطلاعات این منبع، تلفن های هوشمند در تاریخ 21 آوریل به فروش خواهند رسید. قیمت Samsung Galaxy S8 و S8 Plus به ترتیب 799دلار و 899 دلار خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه