اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

با توجه به پیشرفت هر روزه‌ی Instagram، برخی ویژگی ها پس از آزمایش نهایی ارائه می‌شوند. برخی هنوز در مراحل تست قرار دارند و تعدادی نیز در دستور کار برای توسعه‌دهندگان برنامه هستند. در اینجا لیستی از نوآوری‌هایی که قرار است در به روزرسانی جدید (برای iOS و اندروید) ارائه شوند یا به زودی نمایش داده خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم:
Remix- در ویژگی جدید کاربران می توانند در هنگام مشاهده ی تصاویر دوستان خود با کلیک بر روی علامت دوربین در گوشه ی سمت چپ تصویر، آن را ویرایش کنند. در این ویژگی آن ها می توانند با تصویر دوست خود شوخی کنند و استیکر و یا متن را به تصویر اضافه کنند و یا آن را به صورت مجدد اصلاح نمایند. البته این ویژگی مدت هاست که در Snapchat ارائه می‌شود.
Endless repetition (تکرار بی پایان) - در این ویژگی می توان بخشی از تصاویر و یا ویدئو ها را به صورت تکرار شونده در شبکه قرار داد و البته شما می توانید با تپ کردن تکرار آن را متوقف کنید.
Regram- گزینه ای که به شما امکان ذخیره‌ی محتوا را در گوشی می دهد و خواهید توانست پس از ورود مجدد به حساب کاربریتان آن را به اشتراک بگذارید. این ویژگی قبلا توسط برنامه ی Regram امکان پذیر بود که گویا بالاخره توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند آن را به برنامه بیفزایند.
GIF Search - به نظر می رسد در نهایت کاربران Instagram می توانند GIF مورد نظرشان را جستجو و آن را به استوری و یا پیام های خود اضافه کنند. برای این کار قرار است از ویژگی Giphy استفاده کنند.
آرشیو بر اساس تاریخ - یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که به شما امکان می دهد استوری‌‌های خود را در آرشیو شخصی خود ذخیره کنید. این ویژگی به نظر بی اهمیت، می تواند شما را ماهها یا حتی سالها به عقب برگرداند. با این حال، در نسخه‌ی تست فقط محدود به روز است.
فهرست دوستان صمیمی - نزدیکترین دوستان خود را به گروه مورد علاقه خود اضافه کنید. شما می توانید محتوای مورد علاقه تان را با آنها به اشتراک بگذارید. در حال حاضر هنگامی که دوستان صمیمی تان را به لیست اضافه می کنید، هیچ اعلانی دریافت نمی کنند. اما با دریافت پیام جدید، نوتیفکیشن برای آنان نمایش داده می شود.
همانند سرویس اشتراک گذاری در WhatsApp - Instagram هنوز برای تبادل پیام ها یا پروفایل ها با دوستان خود در حال تست است. گفته می شود کاربران iOS به زودی این گزینه را دریافت خواهند کرد. اما برای کاربران اندروید برای گزینه‌ی «Share to Facebook» باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه