سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

۷۴ روز پس از در اختیار داشتن بالاترین میزان دانلود در App Store آمریکا، بازی Clash Royale شرکت Supercell توانست جای Pokémon GO را بگیرد. Clash Royale در واقع در ۲ مارس سال میلادی جاری به طور عمومی منتشر شد، اما ارائه‌ی به‌روزرسانی برای این بازی منجر شد تا با هجوم کاربران، رتبه‌ی نخست  Pokémon GO گرفته شود.
حال بیایید وضعیت بازی Pokémon GO  را با سایر بازی‌های به اصطلاح رتبه اولی مقایسه کنیم.
Pokémon GO بهتر از خیلی از بازی‌های رتبه اولی بوده است، اما بهترین نبوده. این بازی رکورد سریع‌ترین دانلود و دریافت سود خالص با رقم ۴۰۰ میلیون دلار را تنها در ۲ماه اول انتشار خود شکست.
اما اگر فکر می‌کنید رکوردهای  Pokémon GO در شرایطی ثبت شده است که نسبت به رقبا، مدت بیشتری در رتبه‌ی نخست قرار داشته است، در اشتباهید. طبق آمارهای منتشر شده، بیشترین تعداد روزهای متوالی که یک بازی در رتبه‌ی اول قرار داشته، Clash of Clans با ۳۴۷ روز بوده است.  Pokémon GO با ۷۴ روز، در رتبه‌ی سوم قرار دارد. این بازی موفق شد ۴۲ روز بیش‌تر از بازی Clash Royale که رتبه‌ نخست را اخیرا از آن گرفت، در جایگاه اول قرار بگیرد.

همان‌طور در جدول قابل ملاحظه است، تنها بازی‌ها جز ۱۰ برنامه‌ی برتر نبوده‌اند. Pandora و Spotify، هر دو بیش از ۲هفته‌ی متوالی در قله‌ی پردرآمدترین برنامه‌ها قرار داشته‌اند.
در هنگام نگارش این مطلب،‌  Pokémon GO بر روی پلتفرم iPhone، همچنان در ۸ کشور استرالیا، بریتانیا، بلژیک، دانمارک، لوکزانبورگ، لهستان، پرتغال و تایلند، پر درآمدترین برنامه است. و همچنین در بین ۵ برنامه‌ با بیشترین درآمد سایر کشورها، از جمله آمریکا، قرار دارد.
Niantic، شرکت مادر  Pokémon GO، در تلاش است با اعمال به‌روزرسانی‌هایی برای این بازی، بتواند کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند.

برچسب هاPokémon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

برخی کاربران تعلیق شده بازی پوکمون گو به جریان بازی بر می گردند