ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۰ آبان

به گزارش ارز دیجیتال، در ادامه‌ی مسدودسازی دسترسی کاربران ایرانی در سایت‌های خارجی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا، روز ۱۹ آبان، با خبر شدیم که پلتفرم مبادلاتی ارزهای دیجیتال چنجلی (Changelly) دسترسی ایران را مسدود کرده است.
وب‌سایت چنجلی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادلاتی ارزهای دیجیتال جهان است که درصد عظیمی از بازدید آن را کاربران ایرانی تشکیل می‌دهند. این وب‌سایت امروز از دسترسی بازدیدکنندگان با آی‌پی ایران جلوگیری به عمل آورد.
هم‌اکنون کاربران ایرانی هنگام ورود به سایت چنجلی با آی‌پی ایران، به لینکی بدون صفحه و با آدرسی شامل عبارت «محدودیت کشور» مواجه می‌شوند.
این محدودیت در حالی رقم خورده است که طبق داده‌های الکسا، بیش از ۲۰ درصد از کاربران این وب‌سایت را ایرانی‌ها تشکیل می‌‌دادند که بخش وسیعی از معاملات این پلتفرم را شامل می‌شد.
چنجلی تاکنون هیچگونه اطلاعیه‌ای درباره‌ی این اتفاق منتشر نکرده است. از چند ماه پیش چند صرافی و کیف پول‌ ارزهای دیجیتال به دلیل تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا دسترسی آی‌پی و ارسال پیامک‌های ایران را مسدود کرده‌اند.
هشدار: با توجه به این اقدام چنجلی، توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی از تبدیل ارزهای دیجیتال خود توسط این پلتفرم خودداری نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه