ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

صدری از پیشنهاد شرکت مخابرات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای افزایش تعرفه‌های تلفن در سال آینده خبر داد و گفت: تعرفه‌های مخابراتی بسیار پایین است و ما پیشنهاد داده ایم که این تعرفه‌ها را عادلانه‌تر کنیم.
وی در مورد اینکه تعرفه اینترنت طبق اظهارات روز گذشته وزارت ارتباطات کاهش خواهد یافت، گفت: در حال حاضر تعرفه تلفن ثابت و دیتا به نفع ما نیست و با وجود اینکه ما تابع قوانین هستیم، اما کاهش تعرفه‌ها به صلاح ما نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه کیفیت اینترنت مخابرات افزایش پیدا کرده است، گفت: میانگین تاخیر ۱۲۵ میلی ثانیه‌ای در شبکه به زیر ۲۵ میلی ثانیه رسیده است. همچنین میزان رضایت مشتریان از اینترنت در یک نظرسنجی که انجام داده‌ایم حدود ۷۰ درصد اعلام شده است.
صدری همچنین از به‌روزرسانی واگذاری خطوط تلفن در اکثر مناطق مخابراتی خبر داد و گفت: تلفن ثابت در اکثر مناطق به روز واگذار می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای ارائه سرویس یکپارچه تلفن و دیتا خبر داد و گفت: بر مبنای پروژه FMC به زودی برای مشترکان دیتای موبایل بسته‌های ترکیبی مکالمه و اینترنت تعریف می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیش‌بینی درآمد ۶۳۰۰ میلیارد تومانی را برای مخابرات در سال جاری عنوان کرد و گفت: سال گذشته این رقم ۵۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.
صدری با اشاره به اینکه درآمد عملکردی مخابرات ۸ درصد و درآمد عملیاتی این شرکت ۶ درصد رشد داشته است، گفت: شاهد رشد ۸ درصدی کل هزینه و ۴ درصدی هزینه عملیاتی مخابرات در یک سال بودیم و سود عملیاتی این شرکت ۴۸ درصد و سود خالص آن ۱۰ درصد رشد داشته است.
وی همچنین از اتمام قرارداد با مشاوران خارجی در مخابرات خبر داد و گفت: سعی کرده‌ایم از نیروهای داخلی در این شرکت استفاده کنیم.
صدری گفت: مصرف روزانه اینترنت مشترکان در یک سال گذشته ۶۱ درصد رشد داشته و مصرف اینترنت بین‌الملل با ۵۵ درصد رشد همراه بوده است. در همین حال ترافیک داخلی اینترنت طی یک سال گذشته ۴ برابر شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: هرگونه اعتراض و شکایتی از سوی کاربران از طریق سامانه ۲۰۲۱ پاسخ داده می‌شود.
وی همچنین از راه‌اندازی ۷۰۰ نقطه وای‌فای عمومی در کشور تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۰۰ نقطه در کشور به وای فای عمومی شرکت مخابرات ایران وصل است.
صدری گفت: میزان وابستگی به وندورهای خارجی به شبکه مخابرات ۳۰ درصد است و ما امیدواریم این ۳۰ درصد نیز با استفاده از تولیدات داخلی کاهش پیدا کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه