گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر

امروزه فضای مجازی، تاثیر بیشتری نسبت به پخش تراکت و روش های امثال آن خواهد داشت. یکی از شبکه‌های پرطرفدار در میان کاربران، اینستاگرم است که خوشبختانه با اضافه شدن ویژگی های متنوع در آن، دست صاحبان کسب و کار را برای تبلیغات جدید بازتر خواهد گذاشت. در اینجا قصد داریم به چند نمونه از مواردی که چگونه این شبکه می تواند کسب و کار اینترنتی را متحول کند، بپردازیم.
1- مسابقه برگزار کنید. مخاطبانتان را به شرکت در استفاده از محصولاتتان تشویق کنید. نیازی نیست جوایز نقدی به آنها بدهید تنها می توانید از محصول خودتان به او جایزه دهید. اگر در زمینه‌ی اینترنت کار می‌کنید او را به ارائه‌ی سرویس رایگان یک ماهه ترغیب نمایید.
2- از قابلیت استوری استفاده کنید. پست های غیر ضروری و یا موقت خودتان رو به صورت استوری بگذارید. لوگوی خودتان را در استوری نمایش دهید تا مخاطب با برند شما آشنا شود. سعی کنید مشتری خودتان را با ارائه‌ی پین های تخفیفی و یا جشنواره های جدید، علاقه مند به دیدن استوری های خودتون کنید، به طوری که دائما منتظر یک استوری جدید از شما باشند.
3- قشر‌های مختلف جامعه با فراوانی بالا، نظیر دانشجویان و دانش آموزان توجه ویژه داشته باشید. به پول توجیبی این قشر توجه داشته باشید، سعی کنید برای آنها سرویس های ویژه و یا تخفیف ویژه برای خرید محصولات اعمال کنید.
4- وقت شناس باشید، پست های مورد نظر را در ساعاتی که اکثر کاربران صفحات اجتماعی خود را چک می‌کنند، در صفحه تان قرار دهید. دقت کنید مخاطبانتان بیشتر چه ساعاتی را به استراحت خود و گردش در صفحات مجازی اختصاص می دهند.
5- فالوئر فیک هرگز. هرگز از فالوئرهای فیک استفاده نکنید زیرا با تعداد لایک کم در پست هایتان، مشتری به شما شک خواهد کرد و اعتمادش نسبت به شما از بین می رود.
6- معامله‌ی برد- برد، با برخی از صفحات پرطرفدار و موجه از نظر جامعه، تبادل لینک برقرار کنید. از آن ها بخواهید شما را تبلیغ کنند و در ازای آن، به مدیران صفحه‌ی مخاطب، از محصولات و سرویس هایتان هدیه دهید.
7- فالوئرهایی با صفحات شخصی به کسب و کارتان کمکی نخواهد کرد؛ سعی کنید فالوئرهای شما از صفحات پرطرفدار، نظیر شرکت ها، تولیدکنندگان و افراد مشهور باشند تا در صورت بازدید آنها از پست شما، دیگر مخاطبانشان هم در میان پربازدید ترین ها شما را ببینند.
8- از هشتگ ها استفاده کنید. هشتگ ها در رابطه با کار و زمینه‌ی فعالیت شما باشند. برای مثال اگر ارائه کننده‌ی اینترنت هستید در پایین پست هایتان، تمامی هشتگ هایی که به نظرتان در مورد کسب و کارتان است را اضافه کنید. برای مثال# اینترنت، # اینترنت_پرسرعت، # ایران، #گیلان، #رشت. حتی می‌توانید همه‌ی شهر های استان خود را که در آن اینترنت ارائه می دهید، با هشتگ نشان دهید. این باعث می شود که در صفحات سرچ، شما همه جا باشید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه