گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ فروردين

تا پایان سال ۲۰۱۸، اولین شبکه‌ی بازاریابی تجاری نسل ارتباطی 5G در چین راه‌اندازی خواهد شد. به نظر می‌رسد ارائه‌ی اینترنت با سرعت بسیار بالا در کشورهای توسعه‌ یافته‌ی جهان از سال آینده آغاز خواهد شد. در این میان برخی از پیشگامان در توسعه‌ی صنعت ارتباطی، نظیر اپراتورهای ملی چین، China Mobile، China Unicom و China Telecom برای ارائه این تکنولوژی داوطلب شده‌اند.
نمایندگان این شرکت‌ها تائید کرده‌اند که در نیمه‌ی دوم سال جاری تجهیزات مناسب برای اجرای پروژه در مناطق مختلف چین پایه‌گذاری خواهند شد. گفتنی است برنامه‌ریزی به‌ گونه‌ای است که پروژه در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، با پهنای باند ارتباطی کم و متوسط شروع به کار خواهند کرد و در سال ۲۰۲۰ ارتباط با حداکثر پهنای باند ممکن ارائه خواهد شد.
​​اولین بار موضوع تجاری‌سازی شبکه‌ی 5G در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت هوآوی مطرح شد. متخصصان این کمپانی به‌ طور ویژه به مقامات چین در توسعه‌ی شبکه‌های نسل پنجم کمک کردند. لازم به ذکر است، یکی از کشورهایی که قصد دارد تا به‌سرعت شبکه‌ی 5G را راه‌اندازی نماید، انگلیس است. به نظر می‌رسد مقامات این کشور قصد دارند تا تکنولوژی جدید را پیش از کشورهای آسیای جنوب شرقی و ایالات‌متحده ارائه دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه