موبایل و تبلت
الناز فرجی۹:۵۹ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۶ تير

یک شخصی گفت » فراموش کردن شارژ کردن  آی فون یا ساعت اپل  قبل از پذیرفتن یک فرآیند TfL پولی  apple pay  میتواند برایتان دردسر ایجاد کند.
شرکت حمل و نقل لندن (tfl) میگوید» آیا از سرویس های TfL اپل پی(پرداخت اپل) استفاده میکنید؟ مطمئن شوید که وسیله تان شارژ شده باشد. مسافران از اپل پی برای سفر در لندن با شبکه های  مترو، اتوبوس و قطار و باید هزینه اش را پرداخت کنند و ممکن است باتری آی فون یا ساعت اپلشان تمام شود قبل از اینکه سفرشان کامل شود.
سیستم تازه تاسیس پرداخت بدون ارتباط به مسافران این امکان را میدهد که از سیستم حمل و نقل لندن استفاده کنند و با استفاده از iphone 6 ,iphone6 plus و یا ساعت اپل خود هزینه ها را پرداخت کنند. مانند هزینه های کالاها و سرویس های 250000 مغازه را با استفاده از کارت اعتباری و کارت بدهی .
اپل پی از اسکنر اثر انگشت داخلی  آی فون 6 ، آی فون 6 پلاس و تراشه های (NFC) ارتباطات حوزه ای استفاده میکند تا پرداخت ها را با فشار انگشت بر روی دکمه ی home و نگه داشتن موبایل نزدیک یک کارت خوان انجام دهند. با کارت بدهی بدون ارتباط هم همینگونه است. اپلیکیشن دفتر حساب جاری به صورت خودکار باز میشود، و موبایل شما با ویبره و صدا به شما اطلاع میدهد که تراکنش انجام شده است. به هرحال اگر شارژ باتری شما قبل از رسیدن مترو یا قطار یا oyster barrier به مقصد تمام شود شما به دردسر می افتید.


یکی از سخنگویان tfl میگوید: مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که آی فون یا ساعت اپلشان باتری کافی برای سفرشان را دارد. اگر باتری وسط این سفر با مترو یا قطار تمام شود آنها ارتباطشان را از دست میدهند و باید حداکثر هزینه را پرداخت کنند " . قانون مشابهی در مورد نگهبانان بلیط اتفاق می افتد. آیا یک بازرس بلیط باید دستگاه خاموش شما را اسکن کند یا شما را محکوم به پرداخت حداکثر هزینه کند. tfl پیشنهاد میکند که شما تلاش کنید و با یکی از کارکنان ایستگاه قبل از تسلیم شدن در موقعیت باتری خاموش ، صحبت کنید.
این سخنگو اضافه کرد : ممکن است با تلاش بتوانیم تا این سفر را به صورت خودکار برای مشتری کامل کنیم، درست مانند کاری که سیستم بی ارتباط و oyster میکنیم . "
اگر نمیتوانید این سفر و فرایند را کامل کنید، به مشتریان پیشنهاد میشود که بازپرداخت را با ورود به اکانت آنلاینشان یا سرویس های ارتباط مشتریان tfl در 03432221234 بدست بیاورید.
مردی هفته ی پیش بعد از تلاش برای شارژ کردن آی فونش در یک قطار زیر زمینی بازداشت شد چون مشکوک بودند که او در حال ربودن برق است!
رابین لی ، یک هنرمند45 ساله ،  افسر پشتیباتی پلیس حمل و نقل انگلستان را متهم به تند رفتن و مضحک بودن کرد. نیروی پلیس گفت که او بعد از گیر افتادن در این حادثه بسیار تندخویانه رفتار کرده بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Apple Pay کار خود را از پاییز امسال آغاز خواهد کرد.