امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر

برنامه های جاسوسی و هکری زیادی وجود دارند که هکرها با استفاده از آنها می توانند یک گوشی هوشمند را هک کرده و تمام اطلاعات آن را به سرقت ببرند. حال می خواهیم به مواردی که در هنگام هک گوشی رخ می‌دهد اشاره کنیم.
یکی از اولین شواهد مبنی بر هک گوشی شما، کم شدن غیر عادی ذخیره‌ی باتری گوشیتان است. برنامه های هکری به دلیل فعالیت مداوم در دستگاه می توانند میزان شارژ باتری شما را کاهش دهند البته این درصورتی است که از سالم بودن باتری گوشی هوشمند خود مطمئن باشید.
مورد دوم گرم شدن گوشی هوشمند به طور غیر طبیعی در هنگام مکالمه است. برخی از گوشی‌های هوشمند پس از نصب یک برنامه ی هکری دائما خاموش و روشن می شوند و هر چند وقت یک بار به صورت خودکار راه اندازی مجدد می‌شوند.
در صورت نصب یک برنامه‌ی هکری در گوشی شما، ممکن است شماره‌های ناشناس به لیست مخاطبتان افزوده شود. و مورد آخر در هنگام هک تلفن این است که شما، با فشار دادن دکمه‌ی پاور نمی‌توانید گوشی خود را خاموش کنید و به جای آن، اپلیکیشن‌های مختلفی در گوشی شما اجرا خواهند شد. یکی از راه های حفاظت از داده های گوشی هوشمندتان این است که برای گوشیتان رمز های محافظتی بگذارید و اتصال خودکار دستگاه به شبکه های Wi-Fi اطرافتان را قطع نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه