موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

کمپانی Xiaomi به‌ سرعت توانست تا در لیست ۱۰ گوشی برتر جهان جایی برای خود باز کند. علاوه بر این، موفق شده تا به یکی از بهترین‌ها در لیست سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. جالب است بدانید در لیست جدید Samsung Galaxy S9 و S9+ توانسته‌اند رتبه‌های ۸ و ۹ را به خود اختصاص دهند.
کارشناسان بنچمارک AnTuTu، نتایج نهایی بررسی‌های خود را در قالب لیستی از ۱۰ گوشی برتر سال منتشر کرده‌اند که بر اساس این گزارش، گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark به‌ عنوان قدرتمندترین محصول سال ۲۰۱۸ معرفی‌ شده است. از ویژگی‌های این محصول استفاده از یک سیستم خنک‌کننده‌ی منحصربه‌فرد است که از مشکلات احتمالی به هنگام کار طولانی‌مدت با دستگاه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، استفاده از پردازنده‌ی قدرتمند Qualcomm Snapdragon 845 با میزان حداکثر فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز تا زمان نیاز به شارژ، به دستگاه برتری داده است.
نام گوشی‌های هوشمند Oppo Find X و Vivo NEX نیز در میان سه محصول برتر به چشم می‌خورد. پس‌ از آن محصولات OnePlus 6 ،Smartisan R1 و سپس Xiaomi Mi 8 و Xiaomi Mi Mix 2S قرار گرفته‌اند. وجود ۳ محصول از یک کمپانی در لیست قدرتمندترین‌ها، اعتبار عملکرد توسعه‌دهنده را دو چندان خواهد کرد. آخرین محصول در جایگاه دهم، گوشی هوشمند Sony Xperia XZ2 می‌باشد که ۱۵ تا ۲۰ درصد از آرا را کسب کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه