امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ آبان

امروزه برای یک کاربر اینترنت مدرن، تهدیدهای گوناگونی وجود دارد: نامه های اسپم، نرم افزارهای مخرب و تروجان ها که اکثر آنتی ویروس ها با موفقیت در برابر آنها مقابله می کنند. به تازگی لیستی از قابل اعتماد ترین آنتی ویروس ها را برای Windows 10 ارائه شده است.
یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها برای کاربران اینترنتی، Kaspersky Total Security 2017 است. این  آنتی ویروس طیف گسترده ای از ابزارهای مناسب برای همه نوع کاربری – از کاربران حقیقی تا کسب و کارهای کوچک را ارائه می دهد. علاوه بر این آنتی ویروس قدرتمند McAfee Total Protection 2017 نیز از نظر کارشناسان قابل اعتماد است. این آنتی ویروس نیز دارای برنامه های جانبی رایگان قابل نصب می باشد.
توسعه دهندگان ESET Internet Security 10 نیز تضمین می‌کنند که این آنتی ویروس، قابلیت اسکن شبکه را دارد. در عین حال با ایجاد یک نمودار تمام دستگاه های فعال را نمایش می‌دهد. آنتی ویروس بعدی محصول کمپانی Bitdefender، Bitdefender Total Security 2017 است که دستگاه را از تروجان ها، روت کیت ها، کرم ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و هرزنامه محافظت می کند. یکی دیگر از راه حل های مقابله با نرم افزارهای مخرب جاسوسی، ویروس ها و هرزنامه ی آنتی ویروس Avast Internet Security است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه