کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

Cisco اعلام کرد درآمد سه ماهه‌ی جاری آن‌ها کمتر از پیش‌بینی‌های تحلیلگران بوده و احتمالا 1100 شغل دیگر را نیز از دست بدهند. این درحالی است که به عنوان بزرگترین سازنده‌ی تجهیزات جهانی شبکه این شرکت برای تبدیل شدن به یک مجموعه‌ی متمرکز بر نرم‌افزار تلاش‌های خود را آغاز کرده است.
در روز چهارشنبه، سهام این شرکت Dow با ۸/۲ درصد کاهش به ۳۱/۰۵ دلار در معاملات پس از بازار رسید. هر سهم در معاملات معمول کمتر از ۱/۴ درصد در مقایسه با ۱/۷۸ درصد نزول در شاخص .DJI منعقد شد. Cisco که در آگوست کاهش 5500 شغل را اعلام کرده بود اعلام کرد این کاهش جدید منجر به 150 میلیون دلار به اضافه‌ی هزینه‌های بدون کسر مالیات می‌گردد. روز چهارشنبه نیز این شرکت اعلام کرد انتظار 4 تا 6 درصد نزول درآمد در سه ماهه‌ی چهارم نسبت به سال قبل را دارد که این محدوده‌ای از ۱۱/۸۸ تا ۱۲/۱۳ میلیارد دلار است.
براساس گزارش Thomson Reuters، تحلیلگران به طور میانگین انتظار درآمد ۱۲/۵۱ میلیارد دلاری برای شرکت دارند. Cisco در گزارش مالی خود آورده است که سفارشات مربوط به تجارت عمومی شامل فروش‌های فدرال، ایالتی و محلی در سه ماهه‌ی سوم تا پایان 29 آوریل، 4 درصد کاهش داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه