کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

سود شرکت Sony به میزان ۸۶ درصد نسبت به سال گذشته، به دلیل تأثیرات واحد پولی ژاپن، زلزله‌ی Kumamoto و بازسازی شرکت از درآمدهای ۳ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ کاهش داشته است.
این شرکت ژاپنی در بازه‌ی ۳ ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی خبر از سود ۴۸ میلیون دلاری داده است. رقمی که در مدت مشابه سال گذشته ۲۰۵ میلیون دلار بوده است. نیمه‌ی پر لیوان آن است که سرانجام واحد موبایل این شرکت نشان داد که از زیان مالی خارج شده است.
واحد موبایل Sony برای مدت طولانی است که شرایط درآمدی مناسبی ندارد و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سال مالی گذشته برای این شرکت خرج برداشته است. اما با تشکر از کوچک‌سازی بخش موبایل و تمرکز بر روی عرضه‌ی مدل‌هایی که حاشیه‌ی سود بالاتری دارند،  عملکرد مالی این بخش بهبودهایی یافته است. بخش موبایل Sony در ۳ ماهه‌ی دوم سال میلادی جاری ۳۷ میلیون دلار سود داشته است. رقمی که نسبت به ضرر ۱۷۲ میلیون دلاری سال گذشته، بسیار مثبت ارزیابی می‌گردد.
اگرچه مجموع فروش بخش موبایل شرکتSony به دلیل کاهش عرضه‌ی محصولات میان‌رده و تمرکز بر روی بازار کشورهایی که قدرت خرید بالاتری دارند، ۴۰ درصد کاهش داشته، اما موفق به فروش بیش از ۳.۵ میلیون گوشی هوشمند در ۳ ماهه‌ی اخیر شده‌اند.

برچسب هاSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی امکانات و معایب Xperia Z4 سونی