سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

امروز در مورد یکی دیگر از بازی های موفق ایرانی صحبت خواهیم کرد. کلوپ کارآگاهان بازی سه بعدی و در سبک ماجراجویی ست. داستان بازی همان طور که از اسم آن پیداست موضوعی کاراگاهی و جنایی دارد و قرار است توسط چندین کارآگاه به بررسی موضوعات مربوطه و کشف و حل پرونده ها بپردازد.
این بازی به گونه ای ساخته شده که سازنده بتواند نسخه‌ی های بیشتری از آن را در به روزرسانی های جدید به گیمر ارائه دهد و تا حد امکان تنوع در داستان حفظ شود. در نسخه‌ی کلوپ کارآگاهان: ماجرای مادام، گیمر قرار است اولین پرونده‌ی محوله به این کلوپ را به کمک یک کارآگاه زبده حل کند. این پرونده در رابطه با قتلی است که در اوایل قرن فعلی صورت گرفته است. در این سال ها ایران درگیر مشکلات سیاسی و فساد دستگاه قضایی کشور بوده است. در این جریانات یکی از ثروتمندان نزدیک به دربار، به قتل می‌رسد. جسد وی توسط مستخدم خانه و در اوایل صبح پیدا شده است و هیچ یک از اهالی خانه متوجه ی آن نشده اند. این موضوع آن قدر برای دربار مهم است که یکی از کارآگاهان حرفه ای را برای یافتن مجرم و یا مجرمان پرونده می گمارد.
وی باید با تیزهوشی به دنبال تمامی سرنخ های موجود بگردد، شواهد را بررسی کند و از مظنونین ماجرا بازجویی کند. در این بازی او با معماهایی روبرو می شود که حل آن ها، سرنخ جدیدی از ماجرا را به او خواهد داد. گرافیک بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و طراحی بازی همه به دوران تهران قدیم بر‌ می گردد. در بازی اسامی محل ها و مغازه ها را با همان فونت و شکل قدیمی خواهیم دید و می توان از راه رفتن در لاله زار قدیم و تماشای گرند هتل لذت برد.
صداگذاری در این بازی هم از کیفیت بالایی برخوردار است و سازنده تمام موارد را در این زمینه رعایت کرده است. البته باید عنوان کرد که این بازی کاملا رایگان نیست و با پرداخت درون برنامه ای از اثر سازنده حمایت خواهید کرد. در آخر هم باید به این نکته اشاره کرد که بازی توسط گروه جوان شرکت انديشه وران طراحيی شده است.
اگر علاقه مند به تجربه‌ی این بازی هستید به این آدرس مراجعه نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه