کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

کمپانی تولید گوشی های هوشمند Oppo در چین، بخش بزرگی از بازار فن آوری در چین را به دست گرفته و در امر رقابت پیشرو   می باشد. این می تواند به این معنی باشد که به تدریج در بازار رقابت با تغییر نمودار توسعه و فن آوری، مدیران این بخش نیز تغییر خواهند کرد. این اطلاعات بر اساس داده های به دست آمده از تحلیلگران موسسه مطالعاتی IDC منتشر شده است.
آنها ادعا می کنند که در طول سال گذشته، بازار محصولات موبایل در چین به طور چشمگیری به میزان 5.8٪ افزایش یافته است. تحلیلگران همچنین تخمین می زنند که Vivo و Oppo جز برندهایی هستند که طبق آمار، قادر به دور زدن کمپانی هایی نظیر هوآوی، خواهند بود. Oppo در جایگاه اول رشد در بازار چین قرار دارد. این کمپانی در طول ۳ ماهه سوم سال جاری به تنهایی، قادر به فروش بیش از 20 میلیون نسخه از دستگاه های تلفن همراه خود بوده است.
پس از این برند، Vivo وسپس Huawei با فروش 18 میلیون نسخه در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. در اوایل سال جاری، مدیران این کمپانی با راه اندازی کمپین بازاریابی سریع و گسترده، توانستند به سرعت نیاز بازار را تشخیص داده و در جهت برآورده شدن نیاز کاربران گام بردارند، در نتیجه به سرعت سیر صعودی را در بازار طی کردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه