گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش فارس، شرکت آمریکایی کیک استارتر که در زمینه پشتیبانی از شرکت های نوپا و ایده های خلاقانه فعالیت می کند، از اخراج ۴۵ درصد از نیروی کار خود به علت رکود اقتصادی ناشی از بیماری کرونا خبر داده است.
به نقل از انگجت، شیوع ویروس کرونا به بسیاری از کسب و کارها به شدت لطمه زده است و کیک استارتر نیز از این مشکل مصون نمانده است. این شرکت که به تامین منابع مالی مورد نیاز استارت اپ ها و شرکت های خلاق کمک می کرد، خود دچار مشکل شده و به طور رسمی از کاهش نیروی کار خود خبر داده است.
این شرکت هنوز برنامه دقیق خود برای اخراج نیروی کار را اعلام نکرده و قرار است جزئیات بیشتر در این زمینه را طی روزهای آینده اعلام کند. کیک استارتر افزوده که افراد اخراجی برای پیوستن به شرکت های رقیب منعی نخواهند داشت.
کیک استارتر برای کاهش فشار وارده به کارمندان اخراجی خود از پرداخت چهار ماه حق سنوات به آنها و نیز پرداخت شش ماه حق بیمه درمانی به کارمندانی که سالانه ۱۱۰ هزار دلار و کمتر دریافت می کرده اند خبر داده است. رقم اخیر در مورد افرادی که بیش از ۱۱۰ هزار دلار دریافتی داشته اند تنها برای چهار ماه پرداخت می شود.
ایده‌های جدید در همه زمینه‌ها از فناوری گرفته تا آشپزی در وب‌سایت این شرکت برای جذب سرمایه عمومی تحت پوشش قرار می گرفتند. تا به امروز بیش از ۱۱۵ هزار ایده خلاقانه توسط کیک استارتر تامین مالی شده اند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه