موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

شایعات بسیاری مبنی بر تولید سری جدید گوشی‌های Google Pixel توسط شرکت‌های LG و HTC در مدت اخیر انتشار یافته است و به نظر می‌رسد هر دو برند مایل به استفاده از ویژگی‌های خود در گوشی مورد نظر می‌باشند.
بر اساس اطلاعات پیشتر منتشر شده، LG که تولید نسخه‌ی بزرگ‌تر این سری از گوشی‌ها را عهده‌دار است، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را همچون G6 خود در آن خواهد گنجاند. اما حالا نیز با انتشار اطلاعات ارسالی شرکت HTC به FCC، می‌توانیم مطمئن شویم که نسخه‌ی کوچک‌تر Google Pixel 2 که قرار است توسط HTC ساخته شود، دارای فریم حساس به فشار خواهد بود.
این ویژگی که در اسناد ارسالی به FCC با نام Active Edge از آن یاد شده است، به طور پیش‌فرض دستیار صوتی Google را اجرا خواهد نمود. به نظر می‌رسد که در این گوشی بایستی منتظر اسپیکرهای استریوی BoomSound شرکت HTC نیز باشیم.
در این سری از گوشی‌ها نیز دیگر خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا وجود ندارد. طبق اسکرین‌شات‌های سیستم‌عامل این گوشی نیز می‌توان تأیید کرد حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت بوده است. بر اساس Baseband موجود در تنظیمات و از آنجایی که این گوشی پرچم‌دار محسوب می‌شود، پردازنده‌ی آن Snapdragon 835 خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه