تکنولوژی
الناز فرجی۱:۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر

اگر یکی از مشتریان verizon wireless هستید ، جمعه ی سیاه یک هفته زودتر از راه رسیده است . اعضای verizon با یک برنامه ی مطلوب میتوانند 2 گیگ داده ی مجانی را به عنوان بخشی از امتیاز روز شکرگذاری دریافت کنند . از همین حالا مشتریان با صلاحیت میتوانند 1 گیگ داده ی مجانی را در چرخه ی حساب کنونی و 1 گیگ در چرخه ی حساب بعدیشان دریافت کنند .
برای #thanksgetting آماده شوید . یک گیگ داده ی مجانی بگیرید .
تنها از این صفحه که ادعا میکند داده ی مجانی میدهد بازدید کنید . بر روی "get it now " وسط صفحه کلیک کنید ، به اکانتتان رفته و از دستور العمل ها پیروی کنید .
زمان میگذرد، صفحه ی verizon یک ساعت بزرگ دارد که وقتش در حال گذشتن است . و مطمئن شوید که  نوشته را خوب بخوانید :
در طی یک برنامه ریزی خوب یک گیگ داده ی مجانی ( داده ی ترفیعی) تنها میتواند یک بار در یک اکانت به مشتریان VZW داده میشود . باید یک شماره ی موبایل VZW معتبر داشته باشید . این داده های ترفیعی به داده های موجود ماهیانه تان اضافه میشود . و بعد از تاریخ آزاد سازی داده های ترفیعی در قسمت استفاده ی داده های به کار برده  شده وارد میشوند . داده های ترفیعی توسط همه ی خطهای یک اکانت به اشتراک گذاشته میشوند. و استفاده ی داده های بر دانلود ها و استفاده های اپلیکیشن ها اعمال خواهد شد .

برچسب هاVerizonfree data
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا آخر هفته ها افراد کمی را در اطراف خود دارید؟به دنبال تفریح و وقت گذرانی هستید؟؟حتما این برنامه را دانلود کنید.معجزه ارتباط نزدیک تر