تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

دستیار Wi-Fi به صورت خودکار تلفن شما را به هر شبکه ی وایرلس تایید شده که در اطراف شما وجود دارد، وصل میکند.
ویژگی دستیار Wi-Fi از شبکه ی وایرلس Project Fi گوگل، مشخص کرده است که می تواند به عنوان یکی از خدمات موردعلاقه ی افراد باشد و حالا افراد بیشتری می توانند به آن دسترسی داشته باشند. گوگل امروز اعلام کرد که آن ها قابلیت "اتصال خودکار و ایمن" را برای بیشتر از یک میلیون hotspot برای دارندگان Nexus در آمریکا، کانادا، مکزیک و کشورهای اسکاندیناوی به همراه خواهند آورد، این دستیار Wi-Fi به شناسایی و باز کردن Hotspots های محافظت نشده با قابلیت اتصال بسیار عالی می پردازد، و اگر شما نمی خواهید که شبکه ی شما در این لیست قرار داشته باشد، پس شاید بخواهید به دستورالعمل های مربوط به آن نگاهی بیاندازید ( و یا فقط کافی است اطمینان داشته باشد که از رمزعبور محافظت شده برخوردار است).
سرعت اتصال خود را بالا و هزینه ی قبض موبایل خود را به کمک دستیار Wi-Fi پایین نگه دارید، یک ویژگی که به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار و با امنیت کامل به بیشتر از یک میلیون  Wi-Fi hotspot رایگان متصل شوید. در اصل این یک ویژگی انحصاری Project Fi است که اکنون ما در حال توسعه ی دستیار Wi-Fi برای تمامی کاربران Nexus در آمریکا، کانادا، مکزیک، انگلستان و کشورهای اسکاندیناوی هستیم. در طول چند هفته ی آینده این ویژگی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
از آن جایی که این ویژگی بر روی شبکه های وایرلس باز کار می کند، دستیار Wi-Fi از یک VPN گوگل به منظور ایمن سازی این اتصال و امتحان کردن آن استفاده می کند. یعنی به شکلی ایده آل، تنها اطمینان حاصل می کند که شما از یک اتصال اینترنتی برخوردار هستید که می توانید به آن اطمینان کنید، در هر جایی که باشید، و بدون نیاز به اینکه هیچ کاری را به صورت دستی انجام دهید. قسمت سوالات متداول می تواند با جزئیات و دقت بیشتری به شما توضیح دهد که این ویژگی چگونه کار می کند تا شما زمانی را به منظور عادت کردن به این ویژگی تا بیرون آمدن آن، یعنی چند هفته ی آینده در اختیار داشته باشید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ گلکسی نوت4