تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

از حفظ PIN ها خسته اید، یا کیف پولی پر از کارت‌های پلاستیکی دارید؟ خوب، اگر EyeLock راه خود را بیابد، در نهایت لازم نیست چنین باشد. با همکاری شرکت خدمات تکنولوژی Diebold، این شرکت , سخنگوی اتوماتیکی را ساخته است که هیچ صفحه کلید، کارتخوان یا صفحه نمایشی ندارد. این دستگاه از یک اسکنر قرنیه و یک اپلیکیشن به جای آن استفاده می‌کند که به عنوان مفهوم Irving شناخته می‌شود.


Irving چنین کار می‌کند...
کاربران با انتخاب مقدار پولی را که می‌خواهند پس بگیرند شروع می‌کنند (هیچ واژه‌ای برای توضیح چگونگی کارکرد سپرده‌ها وجود ندارد) با استفاده از یک برنامه بانکی در گوشی هوشمند خود، و از هرجایی که هستند. وقتی متعاقبا در نزدیکی هر ATM سازگاری باشند، به آن مراجعه می‌کنند. با استفاده از NFC (ارتباطات نزدیک میدانی)، ماشین آنها را با توجه به امضای بیسیم گوشی هوشمندشان شناسایی می‌کند.
از آنجا، آنها فقط چشمشان را در اسکنر قرنیه قرار می‌دهند. ATM هویت آنها را با مقایسه‌ی آن اسکن با یک اسکن اولیه‌ای که با شروع سیستم توسط آنها ساخته شده است، تایید می‌کند. با فرض این که همه چیز درست باشد، وجه نقد توزیع می‌شود.
با توجه به Eyelock، عملیات Irving نصف زمانی را می‌گیرد که برای عملیات ATMها صرف می‌شود. همچنین خود این ماشین هم ظریف تر و هم سطحی تر از گوینده‌های اتوماتیک معمولی است. به علاوه، اجزای الکترونیکی کمتری مورد نیاز است و کلاهبرداری امکان کمتری دارد، زیرا دیگر داشتن کارت و PIN یک نفر برای برداشت پول کافی نیست.
در حال حاضر، Citibank در حال کار بر  این سیستم در آزمایشگاه فناوری خود در نیویورک است. اگر شما می‌خواهید Irving را به چشم خود ببینید، شرکت والد EyeLock، VOXX international در حال نمایش آن در CES است.

برچسب هاeyeFuturistic no-PIN
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lexus IS که بطور کامل از تکه های مقوا ساخته شد