گوناگون
رضا رزمی۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

فیس‌بوک که مدت‌هاست در حال بررسی استفاده اپلیکیشن خود در کشورهای در حال توسعه است، اکنون از کارمندان خود خواسته است که برای مدتی کوتاهی آیفون‌های خود را کنار بگذارند و از دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند.
فیس‌بوک هفته گذشته هم کارمندان خود را به استفاده از اینترنت "2G" تشویق کرده  بود چرا که در کشورهای در حال توسعه کاربران از اینترنت‌ با سرعت بالا برخوردار نیستند و در پی آن با اینترنت‌های سرعت پایین و یا متوسط از اپلیکیشن فیس‌بوک استفاده می‌کنند. دلیل فیس‌بوک در تشویق کارمندانش برای استفاده از اینترنت کم‌سرعت و یا استفاده از ابزارهای اندرویدی این است که کارمندان فیس‌بوک با شرایط و نحوه استفاده کاربران کشورهای در حال توسعه از اپلیکیشن فیس‌بوک مطلع باشند.
فیس‌بوک معتقد است که در کشورهای در حال توسعه بیش‌تر کاربران از ابزارهای اندرویدی ارزان قیمت استفاده می‌کنند و همچنین ابزارهای اندرویدی بیش‌تر در دسترس کاربران هستند.
با این سیاست اخیر فیس‌بوک در جهت استفاده کارمندانش از نسخه اندرویدی اپلیکیشنش، باید منتظر حل شدن مشکلات کنونی اپلیکیشن فیس‌بوک در پلتفرم اندروید باشیم، چرا که آن‌ها در جهت استفاده از اپلیکیشن، متوجه مشکلات آن از جمله مصرف بالای باتری و اشغال فضای زیادی از رم و غیره می‌شوند، و در جهت حل شدن این مشکلات گام‌هایی بر می‌دارند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید