گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ شهريور

سامسونگ اعلام کرد یخچال‌های هوشمندش به معنای واقعی چند زبانه خواهند بود، آن هم با پشتیبانی از بسیاری از زبان‌های اروپایی که در سال جاری اتفاق می‌افتد. اگر این خبر تا حدودی شما را هیجان زده کرده، در اینجا مروری سریع به آنچه داریم، می کنیم.
در حالیکه یخچال‌های دارای اینترنت پدیده‌ای کاملا جدید نیستند، سامسونگ به دنبال این است تا افراد را بر این باور متقاعد سازد که یخچال‌های هوشمندش می‌توانند به عنوان مرکز فرماندهی برای خانه‌های هوشمند خدمت‌رسانی کنند.
سامسونگ در سال گذشته چهار وسیله‌ی خانگی Family Hub را معرفی کرد و در سال جاری این شرکت از 10 وسیله‌ی متنوع دیگر رونمایی می‌کند.
Family Hub اساسا دستگاه خانگی استیل ضد زنگ بزرگی با صفحه‌نمایش لمسی ۲۱/۵ اینچی در قسمت جلو است، در داخل آن دوربین‌هایی برای مشاهده از راه دور، حسگرهایی برای شناسایی و مرتب کردن خودکار فضاهای خالی شده از خوراک وجود دارد و قابل انطباق با خانه‌های هوشمند بزرگ‌تر است.
این یخچال‌ها همچنین تجربه‌ی آشپزی "بدون کمک دست" را حمایت می‌کند، آن هم به کمک رابط کاربری که با صدا و برنامه‌هایی کار می‌کند. این ویژگی می‌تواند در شرایطی که فرد برای نمونه دست‌هایش آغشته به آرد است، مفید باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه