سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر

AMD اعلام کرد جدیدترین نرم‌افزار Radeon Software Adrenalin ویرایش ۲۰۱۹، ۱۵ درصد عملکرد بهتر در برخی از بازی‌های برتر سال جاری را در مقایسه با سال گذشته ارائه می‌دهد.
نسل آینده‌ی مجموعه‌ی نرم‌افزارهای AMD برای واحدهای پردازش گرافیکی AMD Radeon، گیمرها، تولیدکنندگان، و علاقمندان PC را مجهز به ویژگی‌های جدیدی می‌کند که برای ایجاد تجربیات بصری بهتر در کامپیوتر طراحی شده است.
AMD اعلام کرد: این نرم‌افزار به طور متوسط ۱۵ درصد بهبود را در بازی‌هایی چون Tom Clancy Ghost Recon Wildlands، Mass Effect Andromeda، و Project Cars 2 می‌دهد که همراه با عملکرد بهتر بر روی عناوین معرفی شده‌ی جدیدتر است.
نسخه‌ی ۲۰۱۹، همچنین استریم بازی‌ها و ویدئوهای مبتنی بر PC را در گجت‌های همراه ممکن می‌سازد.
Radeon adrenalin، اولین راه حل AMD است که طراحی شده تا استریم با کیفیت PC را بر روی هدست‌های واقعیت مجازی مستقل ممکن سازد، و تجربه‌های VR را به میلیون‌ها محصول مستقل واقعیت افزوده ارائه دهد.
ویژگی‌های این نسخه برای سال ۲۰۱۹ شامل PC-to-VR و استریم موبایل است. AMD Radeon ReLive در ترکیب با برنامه‌ی موبایل به‌روزرسانی شده‌ی AMD Link و برنامه‌های حافظه‌ی اختصاصی VR، استریم بازی‌های مبتنی بر PC و ویدئوها را بر روی هدست‌های مستقل VR ممکن می‌سازد. همچنین انتخاب گسترده‌ای از گوشی‌های موبایل و تبلت‌های iOS و اندروید را از طریق شبکه‌ی Wi-Fi خانگی فراهم می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه