ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۰ تير

به گزارش مهر، این سامانه‌ها با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ رونمایی شد.
وی در این مراسم با بیان اینکه سامانه خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی با هدف دسترسی مددجویان به اطلاعات خود و اطلاعات پرداخت‌ها راه اندازی شده است. در این پنل، اطلاعات ۷.۵ میلیون نفر از خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی موجود است و افراد با کد ملی، شماره تلفن و سال تولد می‌توانند به این سامانه دسترسی پیدا کنند. این سامانه اطلاعات دریافت‌های مالی خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی را دارد و مراجعات افراد تحت پوشش و مددجویان می‌توانند از طریق این سامانه از نحوه تخصیص کمک‌های بهزیستی مطلع شوند.
قبادی دانا گفت: در این سامانه با نام «شفاف» اطلاعات ۲۲ هزار قرارداد و توافقنامه بهزیستی با سایر دستگاه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی و نیز اطلاعات پیمانکاران در ۴۴ هزار مجموعه تحت پوشش بهزیستی قرار دارد.
رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: در مورد راه اندازی سامانه ملی فرزندخواندگی نیز افزود: این سامانه با هدف تسهیل ارتباط میان متقاضیان فرزندخواندگی و فرزندان ایجاد شده است. بر این اساس اطلاعات فرزندان در این سامانه ارائه می‌شود و متقاضیان فرزندخواندگی می‌توانند از این طریق درخواست دهند.
با راه اندازی این سامانه، مراکز نگهداری فرزندان، کوچک‌تر شده و پیش بینی می‌کنیم در آینده هیچ فرزند بی سرپرست یا بدسرپرستی در مکانی غیر از خانواده، نگهداری نشود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه