سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

شبکه‌ی ارتباطی IoT مستقر در شهرهایDublin و Berlin، بودجه بیشتری را به منظور راه‌اندازی Smartfrog، در حدود۲۰ میلیون پوند اختصاص داده‌اند. به این معنی که سازنده‌ی دوربین هوشمند علی‌رغم فعالیت ناموفق خود در یک سال اخیر، حرکت رو به جلو داشته و در مجموع ۲۸ میلیون پوند به دست آورده است. آخرین سری سرمایه‌گذاری به ۱۵ میلیون پوند سرمایه‌ی اولیه و ۵ میلیون پوند بدهی‌ مالی تقسیم می‌شود. از سرمایه‌گذاران موجود در این عرصه که با هدف مشارکت جهانی به وجود آمده‌اند، جز Jean Pierre که از بنیان گذاران IoT صنعتی تراشه‌ی u-blox است، نامی ذکر نشده است.
دوربین Smartfrog و خدمات رایانش ابری ارائه‌شده‌ برپایه‌ی آن برای رقابت با همکاران خود، ابزارهای مشابهی را به وجود آورده‌اند. در نسخه‌ی رایگان این سرویس، گوشی تلفن همراه هوشمند را به یک دوربین امنیتی هوشمند تبدیل می‌کند.  Rudyk از بنیانگذاران Smartfrog اظهار کرد این روش تا حد زیادی در بازارهای نوپا و دیگر بازارها که Smartfrog اخیرا سخت‌افزارهای خود را معرفی کرده، بازده خوبی دارد.
شرکت Smartfrog، گرچه با معیارهای سختی  مورد آزمایش قرار گرفته، در ۱۳۰ کشور جهان مشتری دارد. این شرکت به تازگی کارکنان خود را دو برابر کرده است، متشکل از ۶۰ کارمند از ۲۲ ملیت مختلف می‌باشد.
همچنین Smartfrog برای منزل ساخته شده که با فعال کردن سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نظر می‌توان کاربردهای مختلفی چون مراقبت از سالمندان و بررسی سلامت آنها از طریق حسگرهای هوشمند را در اختیار کاربران قرار داد.

برچسب هاSmartfrogIOT
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد