تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

Razer قابل حمل، حالا از حافظه ی بیشتر، SSD بزرگتر و عمر باتری طولانی تر برخوردار است.
به عنوان اولین تلاش یک شرکت بازی سازی، Razer Blade Stealth بسیار عالی عمل کرده است. از یک ظاهر چشمگیر، یک CPU قدرتمند، یک صفحه نمایش زیبا و توانایی منحصربه فرد به منظور کار کردن با GPU دسکتاپ برخوردار است. متاسفانه قبلا، به دلیل داشتن گزینه های محدود در زمینه ی حافظه ی داخلی و یک عمر باتری ناامیدکننده، از قافله جا مانده بود. اما دیگر این طور نیست: امروز در PAX ، Razer به اعلام یک به روزرسانی برای Razer Blade Stealth پرداخته است که دارای حافظه ی بیشتر، گزینه های بیشتر برای حافظه و یک باتری بزرگتر میباشد.


با یک نگاه، شما قادر نخواهید بود تا تفاوت بین مدل جدید و قدیمی را بیان کنید، اما هر Blade Stealth که از امروز خریداری شود از ویژگی های قدرتمندتری برخوردار است. به خصوص، Stealth به همراه یک Intel Core i7-7500U CPU ، گرافیک HD 620 و تا 9 ساعت باتری قابل استفاده، ارتقا پیدا کرده است. مدل اولیه ی آن از قیمت 999 دلار آغاز می شود و دارای یک صفحه نمایش لمسی 2560 x 1440 ، حافظه ی 8GB و 128GB حافظه ی SSD می باشد، اما برای تعداد کمی از کاربران می تواند به ایجاد تنظیماتی با یک حافظه ی دوبرابر و تا 512GB حافظه ی داخلی بپردازد. نسخه ی مدل بالاتر 4K Stealth نیز موجود می باشد، و دارای حافظه ی داخلی 1TB با قیمت 1999 دلار می باشد. Blade Stealth جدید در فروشگاه آنلاین Razer از امروز موجود می باشد، و باید تا هفته های آینده به فروشگاه ها راه پیدا کند.
آیا به دنبال محصولی کمی قدرتمندتر بدون نیاز به تکیه بر GPU هسته ای و خارجی Razer هستید؟ جای نگرانی نیست، شرکت بازی سازی به به روزرسانی لپ تاپ استاندارد Blade خود پرداخته است. این محصول به روز شده حالا از یک NVIDIA’s GeForce GTX 1060 GPU ، یک صفحه نمایش لمسی 3200 x 1800 QHD  و 16GB حافظه و تا 1TB حافظه ی SSD برخوردار است. گیمرهایی که نرخ فریم های بالاتری را با وضوح تصویر پایین تر مدنظر قرار دارند، قادر خواهند بود به انتخاب یک صفحه نمایش غیرلمسی مات تمام HD بپردازند. این دستگاه از قیمت 1799 دلار آغاز می شود. متاسفانه شما باید کمی بیشتر برای این دستگاه صبر کنید: Blade جدید از امروز برای پیش سفارش آماده است، اما تا ماه آینده تحویل داده نخواهند شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاهش سود اینتل به دنبال سیر نزولی فروش کامپیوترهای شخصی