ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير

درآمد شرکت ارتباطات سیار ایران در سه ماهه نخست سال ۹۹ از محل ارایه خدمات ارزش افزوده به ۸۳ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این درحالی است که از 15 خرداد ماه امسال براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه خدمات ارزش افزوده به روال قبل غیرقانونی است و کاربران تلفن همراه در صورت تمایل می توانند نسبت به خرید بسته های اعتباری ارایه دهنده خدمات ارزش افزوده از سوی اپراتورها اقدام کنند.
در همین حال، طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ۱۹ تا ۳۱ خرداد ماه، ۱۷ هزار بسته خدمات ارزش افزوده از سوی مشترکین همراه اول‌ به ارزش ۲۱۴ میلیون تومان فعال شده است که نشانگر کاهش چشمگیر این ردیف درآمدی همراه اول در صورتحساب های مالی ماه های آتی خواهد بود.
از سوی دیگر، بیشترین محل درآمدهای شرکت ارتباطات سیار ایران در سه ماهه نخست سال از محل کارکرد مشترکین خطوط اعتباری تلفن همراه به رقم 2706 میلیارد و 79 میلیون و 400 هزار تومان بوده است و درآمد کسب شده از کارکرد مشترکین سیم کارت های دائمی 1989 میلیارد و 959 میلیون تومان بوده است.
همراه اول توانسته در این مدت از محل اتصال متقابل نیز 755 میلیارد و 220 میلیون تومان و از محل فروش خطوط جدید تلفن همراه 7 میلیارد و 415 میلیون و 300 هزار تومان به دست آورد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه