گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

ماهنامه‌ی Fast Company در پروفایل جدیدی در چهاردهمین نسخه‌ی فضای کاری آتی خود نوشت، مفهوم کلی Silicon Alley در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یکی از بهترین شهرهای است که اخبار کسب و کار درآن به طور سنتی منتشر نمی‌شود.
همانطور که می‌دانید، شهر نیویورک شهری جهانی است و نقش به سزایی در مسائل اقتصادی، مالی، رسانه‌ای، هنری، تحقیق و پژوهش، فناوری، آموزشی و تفریحی دارد. Silicon Alley در نیویورک نیز مرکزی برای صنایع فناوری‌های پیشرفته مانند رسانه‌های دیجیتال، بیوتکنولوژی، تولید نرم‌افزار و طراحی بازی به حساب می‌آید.
اما این پروژه‌‌ی ۲۵۰ میلیون دلاری و۲۵۴ هزار فوت مربعی می‌تواند حداقل نیویورک را پذیرای استارتاپ‌های بیشتری نشان دهد. با شروع ساخت و ساز مجموعه‌ی مذکور در سال ۲۰۱۸، ساختمان مورد نظر تنها در شرق میدان Union جایگزین ساختمان دیگری شده که در حال حاضر در فروشگاه‌ لوازم الکترونیکی PC Richards & Son سکنی گزیده است و نیاز به عقب‌نشینی دارد. فضای کلاس‌های درس و اتاق ملاقات برای استارتاپ‌هایی در سطوح پایین‌تر‌، جنبه‌ی تفریحی خواهد داشت که به فوت‌کُرت‌های Urbanspace مدیریت شده با جمعیت فروشندگان مواد‌ غذایی متصل است. در عین حال سطوح بالاتر به فضای اداری برای شرکت‌های نوپا اختصاص داده شده است.

برچسب هاStartupNew York
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استارتاپ به دانش آموزان استرالیایی برای دستیابی به ایستگاه فضای بین المللی کمک می‌کند