تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

حدود 300 میلیون کاربر، هر روز از این اپلیکیشن استفاده می کنند.
با داشتن 1.6 میلیارد کاربر، فیسبوک بیشترین تعداد کاربر را در اختیار داشته است. حتی Whatsapp از یک میلیارد کاربر برخوردار است که هر ماه از آن استفاده می کنند. از طرف دیگر، اینستاگرام، به اندازه ی اپلیکیشن های همتای خود از کاربران بسیار زیادی برخوردار نمی باشد،  اما این مسئله به این معنا نیست که که به اندازه ی کافی توسعه پیدا نکرده است. امروز در یکی از پست های کوتاه در یک ویلاگ، خدمات به اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر اعلام کرد که در حال حاضر 500 میلیون کاربر ثبت شده در سیستم وجود دارند، و در طول 9 ماه، 100 میلیون حساب کاربری جدید ثبت شده اند.
در گذشته، اینستاگرام در مورد میزان فعالیت کاربران خود مطلبی را به اشتراک نگذاشته بود، اما برای این نقطه عطف یک استثنا قائل شده است. از میان 500 میلیون کاربر اینستاگرام که پیش از این در این سیستم ثبت نام کرده اند، 300 میلیون از آن ها هر روز از این اپلیکیشن استفاده می کنند. همه ی این کاربران از ایالات متحده نیستند، بلکه چهار از هر پنج کاربری که با این اپلیکیشن سر و کار دارند در خارج از ایالات متحده حضور دارند که این تعداد به بیش از 5 درصد، از سپتامبر 2015، افزایش یافته است.
اگرچه رشد اینستاگرام نسبتا ثابت و یکنواخت بوده است، و در طول 18 ماه گذشته ، 200 میلیون کاربر به آن اضافه شده است، اما فیسبوک به عنوان مالک این اپلیکیشن، هنوز به نقطه ی اوج خود دست پیدا نکرده است. اینستاگرام، به خانه ی تعداد بیشماری از موسیقی دان ها و افراد مشهور درجه یک تبدیل شده است که اغلب به عنوان سوژه ی اصلی ترویج نام های تجاری مضحک محسوب شده که در بیشتر موارد نیز با شکست روبرو می شوند. اما از طرف دیگر این پلتفرم، به یک مکان موجه و مشروع برای شرکت های مختلف تبدیل شده است تا بتوانند با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشند و به فروش محصولات خود به آن ها بپردازند.

برچسب هاInstagramWhatsApp
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با خالق اینستاگرام ، Kevin Systrom آشنا شوید