نرم افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۷ آذر

به نوشته‌ی همکاران سیستم، مایکروسافت طرح‌هایی مبنی بر «ویندوز در همه جا» و «رایانه شخصی ابری» یا همان Cloud PC را پیش می‌برد تا بر اساس آن هر مدل سیستم حتی دستگاه‌های ساخت شرکت اپل هم قالیت دسترسی از راه دور به دسکتاپ‌های ویندوز و نرم افزارهای مربوطه را داشته باشند.
اوایل سال جاری میلادی گزارش‌های منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت در حال کار کردن روی طرح Cloud PC است که این سرویس بر مبنای پلتفرم Virtual Desktop ویندوز توسعه یافته است تا قابلیت دسکتاپ‌-به‌عنوان-خدمات را برای تمام دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10، macOS، iOS و اندروید ارایه کند.
مایکروسافت در توضیحات شغلی برای جذب متخصصان جدید از Cloud PC به عنوان قابلیت ارائه «تجارب ویندوزی مدرن، منعطف و مبتنی بر فضای ابری» یاد کرد که به سازمان‌ها امکان می‌دهد به شکل ساده‌تر و مقیاس پذیرتر بتوانند در جریان فعالیت‌های کاری خود باشند.
با این وجود مایکروسافت هنوز پروژه Cloud PC و قابلیت‌های مبتنی بر آن را تایید نکرده است. گزارش‌هایی که این هفته منتشر شده است نشان می‌دهد که سرویس Cloud PC به عنوان بخشی از مجموعه خدماتی «مایکروسافت 365» برای هر کاربر ارایه می‌شود و بر خلاف سیستم Virtual Desktop ویندوز که بر اساس مصرف فضای ابری در Azure محاسبه می‌شد، عمل می‌کند. بر این اساس کاربران از طریق این سیستم می‌تانند به نسخه‌های Lite، Standard و Advanced دسترسی داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه