پوشیدنی
الناز فرجی۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۹ تير

ممکن است که عینک گوگل تا به حال شکست خورده باشد اما گوگل تسلیم نمیشود و به کارش را با این عینک واقعیت اصلاح شده ادامه خواهد داد .
بر اساس گفته های FCC،گوگل جزئیاتی درباره ی نسل بعدی عینک گوگل افشا کرده است که برای اپلیکیشن هایی در فضای تجاری طراحی خواهد شد و با مصرف عمومی مخالف است.
این "نسخه ی تجاری" (اولین نسل نامش نسخه ی جستجوگر بود) ، عینک گوگل به روز رسانی شده صفحه ی منشور بزرگتر و پردازشگر INTEL ATOM (اولین مدل CPU توسط texas instruments ساخته شده بود ) دارد که از ساعت های هوشمند اندروید موجود سریع تر است و باتری بهتری دارد.
گزارشات همچنین حاکی از این اند که گوگل در حال آزمایش با یک پک باتری خارجی است که به عینک گوگل جدید متصل میشود تا عمر باتری را زیاد کند.


عینک گوگل

یک باتری بزرگتر در عینک گوگل 2.2 از موقعیت های اینچنینی جلوگیری میکند . موقعیتی که در آن باید به پک باتری یا منبع نیرو وصل شوید . به علاوه گوگل ظاهرا مسائل مربوط به گرما را که نسخه ی جستجوگر با آن مشکل داشت ,حل کرده است . مدل جدید خنک تر کار میکند.
ویژگی دیگری که دارد وای فای بسیار سریع 802,11 ac ، dual band با پشتیبانی کانال های بیسیم 2.4GHz  و 5GHz است. پشتیبانی 5GHz امکان پخش سریع تر ویدئو را میدهد.
کاربران عینک درباره ی خستگی چشم که ناشی از دائم به صفحه ی منشوری بالا و سمت راست نگاه کردن است، اعتراض کرده اند. یک نمای منشور بزرگتر میتواند صفحه ی نمایش را در یک دید پیرامونی قابل دیدن تر کند و خستگی چشم را کمتر کند.  هدف گیری برای مشتریان به جای مصرف کنندگان میتواند یک تغییر کامل در استراتژی گوگل باشد اما هوشمندانه است. اگر  موفق ترین اپلیکیشن های عینک برای پزشکی، قانون و بیزینس باشند،ممکن است تبدیل به محصولی اختصاصی تر شود به جای اینکه به تنیس مجازی اختصاص پیدا کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل اشتباهات خود در عینک جدید Glass را اصلاح می کند