موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

توسعه‌دهندگان کمپانی Samsung، بالاخره از ویژگی‌های محصول جدید Samsung Galaxy C10 Plus پرده‌برداری کردند. البته این مدل با کد SM-C9150 در بنچمارک AnTuTu مورد آزمایش و بررسی قرارگرفته است.
البته افشای اطلاعات در مورد محصول جدید این کمپانی خبر تازه‌ای نیست و توسعه‌دهندگان هرچند وقت یک‌بار کاربران و کارشناسان بازار را شگفت‌زده می‌کنند. سامسونگ چندی پیش خبر رونمایی قریب‌الوقوع مدل Samsung Galaxy C10 Plus را اعلام کرد اما جزئیات و پارامترهای فنی این محصول در بنچمارک AnTuTu مشخص‌ شده است. درنتیجه شایعات در مورد ویژگی‌های آن به پایان رسیده است.
صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن Full HD و پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 660 GPU Adreno 512. SoC می‌باشد. رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Samsung Galaxy C10 است. گوشی بر روی سیستم‌عامل Android 7.1.1 Nougat اجرا خواهد شد.
مشخصات دیگری در مورد ویژگی‌های دوربین این گوشی در دست نیست اما ازنظر کارشناسان مطمئناً محصول با دوربین اصلی دوگانه ارائه خواهد شد. علاوه بر این هزینه و تاریخ عرضه‌ی این محصول هنوز به‌ صورت رسمی اعلام‌ نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه