ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند

به گزارش مهر، این کارگاه آموزشی به صورت کوتاه مدت و با رویکرد ایجاد راهکار برای مسائل پیچیده‌ی انسانی که ذی‌نفعان متعددی دارد، توسط خانه‌ی نوآوری برگزار شد.
صالح برادران امینی، مربی کارگاه طراحی خدمات ویژه‌ی استارتاپ‌ها درباره‌ی محورهای برپایی این دوره گفت: مهم‌ترین دلیل شکست یک استارتاپ، حل مسئله‌ای است که کسی به آن نیازی ندارد از این رو مهم‌ترین رویکرد این کارگاه، آموزش یافتن مسئله‌ای واقعی و حل آن به کارآموزان بوده تا بدین ترتیب استارتاپ‌ها مورد حمایت قرار گیرند.
وی با توجه به اهمیت کسب مهارت طراحی خدمت برای استارتاپ‌ها افزود: یک کسب‌وکار نوپا در ابتدای فعالیت باید ذی‌نفعان طرح را مشخص کرده، به مسئله‌یابی و ارزش‌گذاری بپردازد و سپس به مرحله‌ی آغاز کردن استارتاپ وارد شود.
به گفته‌ی امینی، بر این مبنا طی مراحل شناخت، تعریف مسئله و مطلوبیت، ایده‌پردازی و آزمون خطا از مراحل بنیادین راه‌اندازی استارتاپ بوده و سپس باید وارد مرحله اجرایی شد.
در این دوره‌ی مراحل طراحی خدمت (سرویس دیزاین) با تمرین کشف مسائل واقعی و ارائه راهکار برای حل آن از سوی کارآموزان مورد بررسی قرار گرفت و شرکت‌کنندگان به صورت نمادین این مراحل عملی را از ابتدا تا احراز نتیجه تمرین کردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه