تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

گروه Microsoft Garage که به طور منظم اپلیکیشن‌های آزمایشی بر روی  Android، iOS و دیگر پلتفرم‌ها منتشر می‌کند، به تازگی ابزاری برای Microsoft Excel به نام Cordoba ساخته است که هدفش کمک به دانشجویان جهت وارد کردن هرچه راحت‌تر اطلاعات از دستگا‌ه‌های متصل به اینترنت می‌باشد. این ابزار به آنان کمک می‌کند تا به صورت آنی، داد‌ه‌های خود را بر روی Excel نظاره‌گر باشند.

هنگامی این برنامه با چندین Worksheet شخصی‌سازی شده همراه شود، Excel می‌تواند داده‌های علمی موجود در قوانین را نمایش دهد. حتی درهای وسیع داده‌های IoT به کلاس‌های درس باز خواهند شد و به تعلیم‌دهندگان امکان تحلیل راحت‌تر داده‌های علمی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌آورد.
برخلاف سایر اپلیکیشن‌های Microsoft Garage، پروژه‌ی Cordoba تنها هنگامی در دسترس قرار می‌گیرد که فرم دسترسی را متفاضی فرستاده باشد. در ابتدا، Microsoft تمرکزش بر روی افرادی است که در کلاس درس حضور داشته‌اند. حتی یکی از فیلدهای اجباری فرم تقاضای دسترسی این برنامه، شامل پایه‌ی تحصیلی است. البته که این برنامه می‌تواند کاربردهای بسیار وسیع‌تری نسبت به کلاس درس داشته باشد.
درحال حاضر این افزونه تنها با Microsoft Excel 2016 و بر روی Windows 10 سازگار است. همچنین این شرکت قصد انتشار نسخه‌ی  Android و iOS آن را نیز دارد.
Microsoft برنامه‌ی Garage را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. در میان برنامه‌های تولیدی این گروه، News Pro، اپلیکیشن خبرخوان برای iOS و Word Flow، صفحه‌کلید مجازی برای iOS را می‌توان نام برد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10