اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۲۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ آذر

با شروع فصل تعطیلات و سرگرم بودنتان برای خرید ممکن است که بعضی از بهترین برنامه های این آخر هفته را از دست داده باشید.
هر هفته ما مجموعه ای از برنامه های مورد علاقه و به روز رسانی شده را گرد آوری میکنیم.لیست این هفته شامل مدرن سازی یک بازی کلاسک و قدیمی,به روز رسانی برنامه ساخت عکس Giphy's GIF و مجموعه ای از برنامه های اجتماعی میشود.
برای دیدن انتخاب های برتر ما لیست زیر را بررسی کنید.اگر به دنبال برنامه های بیشتری هستید به مجموعه های قبلی ما نیز مراجعه بفرمایید.
Drop Messages
این برنامه به شما اجازه میدهد تا عکس هایی را که در مکان های خاصی که بازدید کرده اید ,هنگامی که وارد آن مکان میشود به دنبال کننده هایتان(follower ) نمایش دهید و اگر کسی از آن ها در نزدیکی بود گزارش کند و زمانی که عکس ها را پست میکنید میتوانید جستجو کنید که چه عکس های دیگری از این محدوده پست شده است.آخرین به روز رسانی این برنامه ویژگی را اضافه کرده است که به شما امکان میدهد  تا لوکیشن های خاصی را دنبال کنید و برای کاربران آیفون 6s قابلیت لمسی 3D نیز اضافه شده است.
رایگان:ios


دوربین انیمیشن ساز Giphy
این برنامه در این هفته به روز رسانی اصلی خود را انجام داد.این آپدیت, یک مجموعه از افکت های جدید را اضافه کرده است و این امکان را به شما میدهد که افکت های ویدئویی را چند لایه نمایید و تصاویر و ویدئو ها را به رول دوربین خود انتقال دهید.
رایگان:ios


Picpal
Picpal که ترکیبی از کالگ ها(قاب تصویر) و چت هاست این هفته به روز رسانی خود را بر روی قاب ها انجام داد تا بیشتر به فضای مکالمه نزدیک باشند.
برنامه را اجرا نمایید,دوستان را دعوت کنید , یک سلفی از خودتان بیندازید و یک استاتوس به قاب ها اضافه نمایید.با به روز رسانی انجام شده شما میتوانید استاتوس و عکس خود را در هر زمانی از شبانه روز عوض کنید و بلافاصله دوستانی که با آنها تصاویر و مکالمات را به اشتراک گذاشته بودید میتوانند آنها را مشاهده نمایند.
رایگان:ios


دوربین نقطه قرمز رایگان(Red Dot Camera Free)
برنامه ساز های Lifelike یک نسخه رایگان از برنامه دوربین را ارائه کرده اند که هدف آن اضافه کردن کنترل دستی دوربین برای آیفون است.مانند نسخه فروشی کمپانی با قیمت 2.99 دلار ,نسخه رایگان نیز تنظیمات فوکوس دستی ,تنظیم سرعت شاتر و کنرل ios را ارائه میدهد که گویا تقلیدی از سری M دوربین بوده است.
عکس هایی که با نسخه رایگان گرفته میشوند دارای یک علامت هستند که نشان میدهد نسخه رایگان است پس کاربران برای حالت عادی باید نسخه فروشی را دریافت کنند.
رایگان:ios


مار احمق(Silly Snake)
یک مدل جدید به سبک قدیمی ,این مار جدید دقیقا مانند مار قدیمی است و تنها تفاوت آنها در این است که شما در چند ثانیه باید میوه را بخورید در غیر این صورت میبازید و بازی از نو شروع میشود.
رایگان:ios

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های ایفون در سال 2014