موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

فبلت جدید ZenFone 4 تا پایان ماه آینده رونمایی خواهد شد. این خبر به نقل از منبع معتبر تایوانی DigiTimes با اشاره به بیانیه ای که توسط مدیر اجرایی ASUStek Computer جری شن، قرائت شده، گزارش شده است. پیش از این تصور می شد محصول جدید ZenFone در نمایشگاه Computex 2017 در ماه می رونمایی شود.
البته این پیش بینی ها به این علت بود که نسخه ی قبلی این محصول یعنی ZenFone 3 در رویداد Computex در سال گذشته معرفی شده بود. با این حال مدیران Asus تصمیم گرفته اند رونمایی از نسل جدید این محصول را به تعویق بیاندازند و این وقفه حدود سه ماه طول کشید. جری شن دلیل تاخیر در ارائه ی این گوشی هوشمند را تغییرات در طراحی و توسعه ی برخی از اپلیکیشن ها در این گوشی عنوان کرد.
وی افزود اولین مدل ZenFone 4 با صفحه نمایش 5,5 اینچی خواهد بود که به قیمت 500 دلار به بازار عرضه خواهد شد. واقعیت این است که مشخصات فنی این محصول هنوز مشخص نیست و نمی توان قیمت آن را با ویژگی های آن قیاس کرد. دراین مصاحبه شن در مورد برنامه ریزی و توسعه ی محصول آینده یعنی Zenfone 5 نیز صحبت کرد. به گفته ی او پرچمدار بعدی کمپانی در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه از تاریخ 26 فوریه تا 1 مارس در سال 2018 برپا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه