کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

هفته‌ی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه Adobe قصد خرید Marketo را دارد و حالا Adobe اعلام کرد با قیمت ۴.۷۵ میلیارد دلار این شرکت اتوماسیون بازاریابی را خریده.
این بازگشت بسیار خوبی برای شرکای Vista Equity است که ماه می ۲۰۱۶، Marketo را با قیمت ۱.۸ میلیارد دلار نقد خریداری کرد. آن‌ها این شرکت را برای دو سال حفظ کردند و ارزش آن را ۲.۹۵ میلیارد دلار افزایش دادند.
هفته‌ی گذشته خبرهایی منتشر شده بود، گمانه‌زنی‌ها چنین معامله‌ای را برای Adobe که تنها در ماه می، Magento را با قیمت ۱.۶ میلیارد دلار خریداری کرده، عاقلانه توصیف کردند. این معامله Adobe را در وضعیت بهتری نسبت به دیگر رقبایش همچون Salesforce ،Microsoft ،Oracle و SAP در بازاریابی سازمانی قرار می‌دهد.
Brad Rencher از بخش Digital Experience شرکت در بیانیه‌ای گفت "خرید Marketo منجر به گسترش تجربه‌ی مشتری Adobe به شکل بازایابی تجارت به تجارت و بین فروشنده و خریدار می‌شود و Adobe Experience Cloud را در مرکز بازاریابی قرار می‌دهد."
Adobe پنج‌شنبه‌ی گذشته اعلام کرد در سه ماهه‌ی سوم ۲.۲۹ میلیارد دلار درآمد داشت، که نشان‌دهنده‌ی ۲۴ درصد افزایش سالیانه و رکورد جدیدی برای این شرکت بود. درحالیکه Adobe برای تبدیل شدن به شرکتی ۱۰ میلیاردی به خوبی عمل می‌کند، حجم بیشتری از درامد آن از بخش Creative Cloud است که شامل Photoshop ،InDesign و Illustrator می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه