گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ بهمن

LinkedIn، شبکه‌ی اجتماعی برای دنیای کار با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان – می‌گوید ویدئو، سریع‌ترین شکل در حال رشد بر روی پلتفرم آن، در کنار نوشتن، به اشتراک‌گذاری اخبار، و دیگر محتواها است. حالا این فرم قدم بعدی‌اش را در این رسانه بر می‌دارد.
در هفته‌ی جاری، این شرکت سرویس ویدئوی زنده‌ای را راه‌اندازی می‌کند که به افراد و سازمان‌ها توانایی پخش ویدئوهای برخط به گروه‌های منتخب یا جهان LinkedIn را می‌دهد. نسخه‌ی آزمایشی LinkedIn Live ابتدا در ایالات متحده راه‌اندازی می‌شود و فقط به صورت دعوت خواهد بود. در هفته‌های پیش رو، LinkedIn یک فرم دعوت برای افرادی که می‌خواهند این محتوا را داشته باشند، ارسال می‌کند. مشخص نیست چه موقع و چه افرادی امکان ایجاد ویدئوهای LinkedIn Live را خواهند داشت.
LinkedIn امیدوار است محتواهای زنده‌ی اولیه‌ای که پخش می‌شود همتراز با انواع موضوعاتی باشد که شما احتمالا در فید اخبار LinkedIn دیده‌اید: برنامه این است که این محتوا کنفرانس‌ها، اعلامیه‌های محصول، سوال و جواب‌ها، ساعات اداری یک شرکت فناوری بزرگ، گزارش‌های درأمدی، مراسم فارغ‌التحصیلی، و جوایز و موارد بیشتر را پوشش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه