تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

این اولین تلفنی است که به همراه هدست واقعیت مجازی خود به بازار آمده است.


حالا که تولیدکنندگان تلفن های مدل بالای سامسونگ، ال جی و HTC در حال خوش گذراندن هستند، زمان آن رسیده که نسخه های مقرون به صرفه تری به بازار بیایند تا بتوانند از بودن در صحنه لذت ببرند.


Alcatel مدل گوشی Idol 4S را به آمریکا عرضه کرده است که قیمت پیش سفارش آن 350 دلار ( برای خرده فروشی 400 دلار) می باشد و شما می توانید آن را در ساعت 8 صبح در تاریخ 15 جولای از طریق وب سایت Alcatel سفارش دهید. این شرکت همچنین به ارائه ی یک گزینه ی انتخابی برای نصب پرداخته است که به شما اجازه می دهد تا Idol 4S را برای 37 دلار در ماه خریداری کنید.


آن چه که در مورد Idol 4S منحصر به فرد است، بسته بندی آن است. این تلفن در یک جعبه ی پلاستیکی عرضه میشود که بخشی از آن عینک واقعیت مجازی و بخش دیگر یک جعبه است که شامل تجهیزات جانبی مانند هدفونهای JBL ، محافظ صفحه و قاب محافظ Incipio می باشد.


عینک های واقعیت مجازی Idol 4S بسیار شبیه به Samsung Gear VR هستند، به جز اینکه از کنترل لمسی در قیمت زیرین به جای سمت راست برخوردارند، و قسمت بالایی آن از یک قطعه ی کوسن مانند برای راحتی بیشتربرخوردار است.


همچنین از مزایای آن این است که این دستگاه از ویژگی های تاثیرگذار بیشتری برخوردار است که با قیمت آن نیز مطابقت دارد. شما از یک Snapdragon 652 CPU هشت هسته ای، 3GB حافظه و یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD AMOLED برخوردار هستید. برخلاف نسخه ی بین المللی آن، Idol 4S آمریکایی از یک حسگر اثر انگشت در قسمت پشت برای باز کردن آسان تر قفل و پرداخت ها برخوردار است.


با توجه به قیمت خرده فروشی آن، Idol 4S پا به پای ZTE Axon 7 و OnePlus3 پیش می رود، که 400 دلار برای شما هزینه دارد. ZTE و OnePlus هر دو به یک Snapdragon 820 CPU مجهز شده اند که به عنوان محصولات مدل بالا در امسال عرضه می شوند، بنابراین جالب است که ببینیم آیا Idol 4S و تنظیمات Snapdragon 652 آن میتواند به راه خود ادامه دهند یا خیر.


Idol S4 همچنین دارای بلندگوهای دوگانه با گواهی نامه ی JBL می باشد که می تواند صدا را از طریق پشت و جلوی تلفن خارج کند، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار دارد که از قابلیت گرفتن عکس های 360 درجه و همچنین امکان نصب دو سیم کارت برخوردار است، این گوشی به همراه اندروید 6.0.1 Marshmallow و با قول به روز رسانی به Android N به مشتریان تحویل داده می شود ( اگرچه زمانبندی آن در حال حاضر هنوز مشخص نیست).


با وجود بسیاری از ویژگی های خوب و بدون در نظر گرفتن این که شما میخواهید به پیش سفارش آن بپردازید، Idol 4S از یک قیمت نسبتا خوب برخوردار است و به همراه آن به سادگی می توانید به دنیای واقعیت مجازی سر بزنید.






دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

الکاتل به جمع اسمارت فون ها پیوست