سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

شرکت Amazon که به واسطه‌ی تولید بسیاری از لوازم جانبی برای استفاده از کتاب های الکترونیک مشهور است به تازگی از اولین کتاب الکترونیک Kindle Oasis با ویژگی ضد آب رونمایی کرد. البته گفتنی است این تنها مزیت این دستگاه نیست.
این دستگاه می تواند به شبکه‌های اینترنت تلفن همراه و شبکه های 4G متصل شود. Kindle Oasis دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که علاوه بر ابعاد بزرگ صفحه نمایش، در مقایسه با دیگر مدل ها صفحه نمایش روشن تر با وضوح تصویر بیشتری دارد.
به گفته‌ی متخصصان آمازون، ظرفیت باتری در این کتاب الکترونیکی جدید به کاربر اجازه می دهد که کتاب الکترونیکی پس از یک بار شارژ کامل، تا شش هفته بدون نیاز به شارژ کار کند. همچنین بر اساس این گزارش، Oasis Kindle مجهز به ماژول بلوتوث می‌باشد. یکی دیگر امکانات تعبیه شده در این دستگاه، امکان پخش کتاب های صوتی توسط اسپیکرهایی است که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند.
Kindle Oasis دارای 32 گیابایت حافظه داخلی می‌باشد و در حال حاضر با قیمت 350 دلار آمریکا به فروش می‌رسد. البته مدل مقرون به صرفه‌ی این کتاب الکترونیک، حدود 250 دلار است که دارای 8 گیگابایت رم و بدون امکان اتصال به شبکه‌های 4G می‌باشد. لازم به ذکر است نمونه‌ی ارزان تر این محصول دارای ویژگی ضد آب نمی‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه