تکنولوژی
الناز فرجی۶:۲۵ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

شرکت Ikea در شرکت LED Design Products سرمایه‌گذاری کرد تا از کاشی‌های نوری LED انعطاف‌پذیر آن استفاده کند.
می‌دانیم که لامپ‌های LED را می‌توان همراه با فرش‌ها و کاغذ دیواری‌ها استفاده کرد. اکنون، شرکت Ikea قصد دارد تا از لامپ‌های LED در بسیاری از محصولات دیگر در خانه استفاده کند. شرکت در LED Design Products سرمایه‌گذاری کرد تا از کاشی‌های نوری LED خلاقانه آن‌ها استفاده کند.
کاشی‌های نوری ساخته‌شده توسط LED Design Products نازک، انعطاف‌پذیر و ارزان هستند. با توجه به اطلاعات ارائه ‌شده شرکت Ikea، این لامپ‌ها انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های سنتی مصرف کرده و 20 برابر بیشتر عمر می کنند. همچنین می‌توان با توجه به نوع محصول آن‌ها را به هم چسباند.
مدیر اجرایی شرکت IKEA GreenTech، Christian Ehrenborg در یک مصاحبه گفته: «این فناوری، فرصت‌های شگفت‌انگیز فراوانی برای طراحی‌های خلاقانه ایجاد می‌کند تا دستگاه‌های LED با مصرف انرژی بهینه ساخته شود. شراکت برای Ikea استراتژی مناسبی است و هدف ما آسان‌تر کردن و صرفه‌جویی بیشتر در زندگی و جذاب کردن محیط برای میلیون‌ها انسان است.»
LEDها، درون فیلمی شفاف و انعطاف‌پذیر با اپتیک‌های سطحی چاپ‌شده، قرار می‌گیرند. الگوی سطح، یکپارچگی و زاویه‌های لامپ‌ها را حفظ می‌کند و می‌توانیم آن‌ها را به هر صورت که می‌خواهیم درآوریم.
می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های مختلف تولید کرد و تا 2000 لومن نور را در هر متر به دست آورد. کاشی‌های تنها را می‌توان در هر اندازه و شکلی تا 1 متر ساخت. مثال‌هایی از استفاده بالقوه آن را در تکه‌های لوازم خانه، لامپ‌های بدون حباب یا نور پس‌زمینه تلویزیون می‌توان دید.

برچسب هاLED light tilesIkea
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی اولیه OnePlus 2: دلیلی برای نگرانی اپل و سامسونگ