تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

August و Garageio، دو شرکت سازنده‌ی قفل‌ و درهای هوشمند خانگی، با همکاری Amazon در تلاش‌اند تا تحویل سفارش‌های این شرکت را در داخل منزل میسر کنند. طبق گزارشات منتشر شده، آزمایش‌های اولیه در شهر سیاتل آمریکا صورت گرفته است.
بیایید روند تحویل بسته‌ی خریداری شده توسط این طرح را مرور کنیم. هنگامی که از فروشگاه Amazon خرید می‌کنید، می‌توانید تحویل در درون منزل را انتخاب کنید. با این‌کار، به حمل‌کنند‌‌ه‌ی بسته‌تان این اجازه را داده‌اید که برای یک‌بار اجازه‌ی ورود به منزلتان را از طریق قفل‌ درهای هوشمند شرکت‌های August و یا Garageio داشته باشد. در حین تحویل، پیک حامل بسته‌ی شما، از طریق اپلیکیشن موجود که دارای کلید دسترسی است، وارد منزل شما شده و بسته‌ی شما را در داخل خانه تحویل‌تان می‌دهد.
این  ویژگی همانند طرح August Access است که در به‌روزرسانی سال ۲۰۱۵ بر روی اپلیکیشن August اعمال شد و به کاربران این امکان را می‌داد که یک کلید مجازی موقتی برای دسترسی سرویس‌دهندگانی چون یپک و یا مراقبان حیوانات خانگی، ایجاد کنند.
اگر «تحویل در داخل خانه» بسته‌ها فراگیر شود، تنها بر روی خریدار تأثیر نمی‌گذارد، بلکه هزینه‌ی بسته‌بندی را برای توزیع‌کننده کاهش می‌دهد. به دلیل آنکه وسائل اضافی جهت محافظت از بسته‌ها دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. 
Amazon هنوز در مورد به‌کارگیری سراسری این شیوه‌ی تحویل کالا سخنی به میان نیاورده است.

برچسب هاPackageDeliveryAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مسئول بخش رایانش ابری Microsoft: سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته بر روی IoT، وجه تمایز ما با Amazon خواهد بود