موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

در فضای مجازی اخباری منتشر شده است که از رونمایی تبلت جدید iPad Pro با اندازه ی 10.5 اینچی کمپانی Apple خبر می دهد.  البته لازم است به این نکته اشاره کنیم یک تا دو هفته قبل از رونمایی محصولات، معمولا کاربران در شبکه های اجتماعی به بحث و گفتگو می پردازند. اما این بار این تبادل نظر ها زودتر از تاریخ رویداد آغاز شده است.
انتظار می رود گجت جدید به دوربین دوگانه مجهز شده باشد و بتواند تصویر را با کیفیت بر روی صفحه نمایش نشان دهد. آنچه که از یک تبلت بدون فریم با صفحه نمایش 10.5 اینچی انتظار می رود رزولوشن بالای تصویر در صفحه نمایش است. به گفته ی توسعه دهندگان ویژگی های فنی دستگاه تغییری نکرده و تنها اندازه ی صفحه نمایش بزرگتر شده است.  یکی از مدل های این محصول جدید، قرار گرفتن بخشی مغناطیسی در کنار دستگاه است که می توان قلم کار با این محصول را در آن قسمت قرار داد.
بر اساس این شایعه ی جدید، نسل جدید iPad Pro در اواسط فروردین‌ماه و در رویدادی اختصاصی بعد از افتتاح Apple Park رونمایی خواهد شد. مدتی قبل منبعی دیگر اعلام کرده بود نسخه‌ی 12.9 اینچی iPad Pro هم‌زمان با افتتاح Apple Park در اواسط فروردین‌ماه رونمایی و روانه ی بازار فروش می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه