سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

به گزارشی نشریه خبری بلومبرگ، کمپانی Apple قصد دارد تا تولید روتر های بی سیم را متوقف سازد. به گفته منبع این خبر، این اقدام Apple کاملا هوشمندانه اتخاذ گردیده است زیرا این کمپانی قصد دارد تا با تمرکز بر روی ساخت محصولات پرطرفدار، کم کم به تولید محصولاتی با سود کم خاتمه دهد. چندی پیش نیز این کمپانی با انحلال چند بخش توسعه ی دیگر، به تولید چند محصول خاتمه داد و متخصصین آن بخش ها، در خط تولید محصول های دیگر مشغول به کار شدند.
این کمپانی از سال 2013 خط تولید محصول روتر بی سیم خود را به روز نکرده بود. به گزارش منتشر شده گمان نمی رود که متخصصین برنامه ای برای تولید دوباره مدل های جدید این روتر داشته باشد. به گزارش این مجله تنها 5 درصد از کل درآمد سال 2016 متعلق به فروش روتر های Apple می باشد.
در حال حاضر در بازار سه مدل از محصول روتر این کمپانی با نام های AirPort Express, AirPort Extreme  و AirPort Time capsule موجود است. بر اساس این گزارش، کنار گذاشتن تولید روتر تاثیر منفی بر روی یکپارچگی سیستم Apple خواهد داشت. در آن سوی میدان، کمپانی Apple با از رده خارج کردن محصولات خود می‌تواند سبب دلسرد شدن کاربران از این برند و کاهش درآمد های کلی آن گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه