تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ مرداد

کمپانی آمریکایی Apple غول فناوری های IT، رسما اعلام کرد در حال آزمایش نسل پنجم شبکه‌ی ارتباطی 5G برای افزایش سرعت انتقال داده در محصولات خود است. آن چه تاکنون روی داده این است که شرکت های معتبری در سراسر جهان در حال تلاش برای موفقیت در این زمینه هستند که تا به حال به هیچ گونه موفقیتی در این زمینه دست پیدا نکرده اند.
البته از نظر کارشناسان، توسعه دهندگان Apple قطعا در کار خود موفق خواهند شد زیرا گزارشات منتشر شده از پیشرفت کار نشان می‌دهند که این کمپانی مسیر درست را برای توسعه ی پروژه خود طی می‌کند. کارمندان این کمپانی ترجیح می‌دهند تا اطلاعات به دست آمده خود را افشا نکنند حتی اگر پروژه زمان بیشتری از مدت زمان برنامه ریزی به طول بینجامد.
تاریخ اتمام این پروژه برای پایان ماه آگوست سال 2018 برنامه ریزی شده است. محل کار این پروژه در نزدیکی دفتر شرکت در کالیفرنیا قرار دارد. آن طور که تاکنون مشخص شده، رقبای Apple را می‌توان شرکت های بزرگی همچون Samsung, Starry, Google, Facebook و برخی از اپراتور های مخابراتی بزرگ دانست. در حال حاضر سان مارینو قصد خود را برای تبدیل شدن به اولین کشوری که شبکه 5G در آن به بهره برداری خواهد شد، اعلام کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه