سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش آژانس خبری Bloomberg، کمپانی آمریکایی Apple قصد دارد در ماه ژانویه 3 مدل نوت بوک جدید خود را رونمایی کند. انتظار می رود مدل های جدید نسخه های به روزشده ای از MacBook Pro, MacBook Air و MacBook 12 اینچی باشند.
با توجه به گزارشی از یکی از منابع ناشناس، Apple در نظر دارد محصولات جدید را در تاریخ 5- 9 و در جریان برگزاری نمایشگاه سالانه ی فناوری های جدید در سن خوزه کالیفرنیا، به نمایش بگذارد. به گفته ی این آژانس خبری، درنسخه های جدید، مشخصات سخت افزاری دستگاه به روزرسانی شده است. بنابراین MacBook Air و MacBook 12 اینچی با دریافت پردازنده ی جدید، تغییرات قابل توجهی را خواهند داشت. همچنین نوت بوک MacBook Pro به پردازنده ی Kaby Lake محصول کمپانی Intel مجهز خواهد شد.
کارشناسان معتقدند این تغییرات به دنبال به روزرسانی نوت بوک جدید کمپانی کمایکروسافت، Surface Laptop بوده است. این محصول رقیب اصلی برای Apple MacBook به شمار می آید.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که از سود حاصل برای کمپانی Apple، به میزان 60 درصد توسط فروش iPhone تامین می شود و محصول MacBook تنها 11 درصد برای این کمپانی سودآوری دارد. البته مدیران اپل بارها و بارها اعلام کرده اند، تمایل دارند تا گجت های دیگری برای بازار توسعه دهند و قصد ندارند بیشتر درآمد از فروش گوشی های هوشمند باشد، زیرا وابستگی به درآمد یک محصول را ریسک بزرگی در بازار می دانند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه