نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

BlackBerry در نهایت تصمیم خود را برای خدمات و نرم‌افزارهای قدیمی اعلام کرد. اپ استور BlackBerry World در 31 دسامبر 2019، سایت BlackBerry Travel در فوریه‌ی 2018، و سرویس خدمات Playbook در مارس 2018 به کار خود پایان می‌دهند. اگرچه این شرکت "پشتیبانی اضافی برای حداقل دو سال از BB10"  و "حداقل دو سال دسترسی به شبکه‌ی BlackBerry  برای دیوایس‌های BBOS" را داد.
از زمان شروع شایعات درباره‌ی انطباق BlackBerry با Android، آینده‌ی جدیدترین نسخه‌ی BlackBerry OS، یعنی BB10 مورد بحث بوده است. حالا که شاهد هستیم برخی از دیوایس‌های BlackBerry با Android کار می‌کنند، و اینکه اکنون BlackBerry برای مدتی طولانی دیگر یک شرکت تلفن همراه نخواهد بود، در نهایت شرکت تغییر مسیر خود را آغاز کرد.
زمان طولانی خیلی سختی گذشته است تا BlackBerry به اینجا برسد. آخرین دیوایس BBOS آن در سال 2015 ساخته شد و حالا با هر روزی که می‌گذرد این احتمال کمتر و کمتر می‌شود که ما دیگر شاهد تلفن BB10 دیگری باشیم.
با تصمیم BlackBerry برای پایان دادن به اپ استورش تا پایان سال 2019، هم‌اکنون تحت فشارهای زیادی برای گرفتن تصمیمی مشابه در جهت خاتمه دادن به پشتیبانی از سیستم‌عامل BlackBerry قرار دارد. اما تنها چیزی که می‌تواند آینده‌ی شرکت را تضمین کند در واقع تعداد معناداری از تقاضای مشتریان برای حفظ وصله‌ی BBOS است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه