تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

تولیدکننده ی دوربین جدید پهپاد اولین محصول از DJI است که همچنان برای عکاسی بهینه شده است.
این شرکت شاید بیشتر از همه برای پهپادهای خود شناخته شده باشد، اما راه اندازی DJI و اولین دوربین بهینه شده در آن برای این ابزار هوایی نشان می دهد که این شرکت فراتر از گرفتن تصاویر ویدیویی واضح و شفاف جاه طلب است. به منظور دستیابی به هدف خود، Zenmuse Z3 به ارائه ی امکان زوم تا 7x از طریق جفت کردن زوم 3.5x با زوم دیجیتالی 2x می پردازد.
همچنین در سایر خطوط تولید Zenmuse ، عملکرد اصلی دوربین با اپلیکیشن اصلی DJI GO یکپارچه شده است، و به شما اجازه می دهد تا از قابلیت زوم کردن به دور و نزدیک استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید با استفاده از یک پهپاد به زوم کردن بپردازید، باید با آن به سمت هدف نزدیکتر پرواز کنید. و همچنان این پهپاد می تواند به عنوان یک فید ویدیویی زنده در زمان پرواز شما مورد استفاده قرار بگیرد.
Z3 از حسگر مشابه این دوربین همانند Inspire 1 و Phantom 4 استفاده می کند که این مسئله بدین معناست که به ارائه ی تصاویر مشابه 12 مگاپیکسلی و پشتیبانی Adobe DNG RAW می پردازد. اگرچه این امر به عنوان هدف اولیه ی آن محسوب نمی شود، اما Zenmuse Z3 می تواند برای گرفتن تصاویر ویدیویی نیز استفاده شود که از وضوح تصویر 30fps 4K برخوردار است.
همچنین تکنولوژی حلقه ای DJI نیز در درون دوربین تعبیه شده است ( زیرا زوم کردن عکس های بی کیفیت برای هیچ کس استفاده ای ندارد) و همچنین ویژگی تنظیمات دقیق نیز برای کنترل در زمان انحراف Z3 وجود دارد که به خنثی کردن تکان های اضافی می پردازد که می تواند در تصاویر و از طریق زوم کردن بزرگ تر شوند.


همچنین به خوبی با سایر کیت های DJI همخوانی دارد و به شما اجازه می دهد تا به گسترش دامنه و زمان پرواز پهپاد خود در زمانی که از آن در کنار یک Z3 استفاده می کنید، بپردازید. و به ارائه ی حداکثر روزنه تا F2.8 و F5.2 در 22mm و 77mm به ترتیب می پردازد.
Zenmuse Z3 قرار است از تاریخ 28 جولای با قیمت 900 دلار به فروش گذاشته شود فقط آن را با دوربین بسیار مشابه Zenmuse اشتباه نگیرید، که به ارائه ی بسیاری از ویژگی های مشابه بدون امکان زوم کردن می پردازد.

برچسب هاDJICameraZenmuse Z3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی برای رونق بیشتر بازار سنسورهای تصویری خود پهباد می سازد