هنگامی که Leap Motion در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، به نظر میرسید که تکنولوژی باشد که به دنبال پلتفرم میگردد. این استارتاپ موفق شده بود که تکنولوژی حرکتشناسی بسیار عالی را به عنوان رابط کاربری رایانههای دو بعدی ارائه نماید.
این استارتاپ همچنین موفق شد کیتهای فراوانی را به توسعهدهندگان عرضه کند و حتی شرکتهایی چون HP و ASUS در برنامه دارند تا این تکنولوژی را به صورت on-board در دستگاههایشان قرار دهند. اما درست پس از چند سال از آن موقع، موج جدیدی از چنین هدستهایی در بازار ایجاد شد که سعی در ایجاد توازن بین تکنولوژی و قیمت در دسترس آن پس از سالها نمود.
در می ۲۰۱۴ نیز این شرکت مدل پیشرفتهتری از تکنولوژی hand-tracking خود را ارائه نمود. در نهایت این استارتاپ از ساخت رابطهای کاربری نوین برای رایانههای رومیزی، به سمت ارائهی تکنولوژی خود به صورت ماژولار، جهت قرارگیری بر روی سایر هدستها تغییر مسیر داد. از آخرین هماهنگی موفق بین تکنولوژی این شرکت و هدست تولید شده، میتوان به Gear VR شرکت Samsung اشاره نمود.
این استارتاپ همچنین موفق شد کیتهای فراوانی را به توسعهدهندگان عرضه کند و حتی شرکتهایی چون HP و ASUS در برنامه دارند تا این تکنولوژی را به صورت on-board در دستگاههایشان قرار دهند. اما درست پس از چند سال از آن موقع، موج جدیدی از چنین هدستهایی در بازار ایجاد شد که سعی در ایجاد توازن بین تکنولوژی و قیمت در دسترس آن پس از سالها نمود.
در می ۲۰۱۴ نیز این شرکت مدل پیشرفتهتری از تکنولوژی hand-tracking خود را ارائه نمود. در نهایت این استارتاپ از ساخت رابطهای کاربری نوین برای رایانههای رومیزی، به سمت ارائهی تکنولوژی خود به صورت ماژولار، جهت قرارگیری بر روی سایر هدستها تغییر مسیر داد. از آخرین هماهنگی موفق بین تکنولوژی این شرکت و هدست تولید شده، میتوان به Gear VR شرکت Samsung اشاره نمود.